De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jongejonge, get al life 
nee geintje
de meeste standaard blauwe ledjes zijn zo''n 1.7 volt, max 2,nogwat.
als ze te heet worden weet je genoeg
nee geintje
de meeste standaard blauwe ledjes zijn zo''n 1.7 volt, max 2,nogwat.
als ze te heet worden weet je genoeg
Met andere woorden: maak je er niet druk over en soldeer die LED er gewoon in. Klaar.Een tijdje geleden schreef Kaj. het volgende:Je vervangt het ene standaard LEDje met het andere. Denk je nou echt dat fabrikanten speciale LED''s in hun kasten/drives solderen om ervoor te zorgen dan mensen er geen l337 blauw LEDje in kunnen solderen?
gewoon aansluiten ipv de led die er nu aan zit werkt perfect *heb ik ook had 3 leds in e kassie zitte die er af geknipt en de andere er aan gesoldeerd doen het prima
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
niet zeiken, gewoon gaan dus
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ding is dus gewoon 1.5 à 3 Volt he.
Ga van 3 V uit.
-=@@D=-
Ga van 3 V uit.
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Gewoon erin solderen. Zitten allemaal rond dezelfde spanning en stroom. Gaat wel goed. En anders ben je 5,- armer voor een blauw ledje.
Als je direct bij het ledje kunt heb je mazzel. Als je er niet meteen bij kunt moet je de aandrijfplaat/as losmaken (die je flopppy aandrijft). Als je die niet helemaal goed terug plaatst dan leest/schrijft ie niet goed meer. Dan gewoon aansluiten en beetje schuifen totdat ie het wel goed doet. Probleem had ik zelf namelijk.
succes.
Als je direct bij het ledje kunt heb je mazzel. Als je er niet meteen bij kunt moet je de aandrijfplaat/as losmaken (die je flopppy aandrijft). Als je die niet helemaal goed terug plaatst dan leest/schrijft ie niet goed meer. Dan gewoon aansluiten en beetje schuifen totdat ie het wel goed doet. Probleem had ik zelf namelijk.
succes.
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
<QUOTE> Als je direct bij het ledje kunt heb je mazzel. Als je er niet meteen bij kunt moet je de aandrijfplaat/as losmaken (die je flopppy aandrijft). Als je die niet helemaal goed terug plaatst dan leest/schrijft ie niet goed meer. Dan gewoon aansluiten en beetje schuifen totdat ie het wel goed doet. Probleem had ik zelf namelijk. </QUOTE>
Ehm... al geprobeert om hem van de andere kant te benderen
Als je een beetje kan solderen sloop je het frontje er af ,desoldeer je het groene ledje en soldeer je de blauwe led.
Heb ik gedaan ,was no problemo.
-=@@D=-
Ehm... al geprobeert om hem van de andere kant te benderen
Als je een beetje kan solderen sloop je het frontje er af ,desoldeer je het groene ledje en soldeer je de blauwe led.
Heb ik gedaan ,was no problemo.
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Pagina: 1