[BC3] text in systray in plaats van lcd?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
misschien verkeerde forum, maar het past zowel bij software als hier *denk ik*
heb een programmatje gemaakt waarmee je tekst in de systray (naast de klok weet je wel) kan zetten (met scrolling enzo). is misschien handig voor mensen die geen lcd hebben (zoals ik :'( ).
als iemand interresse heeft laat het ff weten dan ga ik het progje aanpassen zodat je ook iets hebt aan de tekst die er komt te staan

screenshot van hoe het er nu uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://linkwheel.hypermart.net/bootz/systraytext.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 17:01 schreef bigbadbootz het volgende:
misschien verkeerde forum, maar het past zowel bij software als hier *denk ik*
heb een programmatje gemaakt waarmee je tekst in de systray (naast de klok weet je wel) kan zetten (met scrolling enzo). is misschien handig voor mensen die geen lcd hebben (zoals ik :'( ).
als iemand interresse heeft laat het ff weten dan ga ik het progje aanpassen zodat je ook iets hebt aan de tekst die er komt te staan

screenshot van hoe het er nu uit ziet:
[afbeelding]
Hmm, ik heb zeer veel interesse in dit proggie .

Alvast bedankt . >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02

Super_ik

haklust!

ik heb ook wel intresse eerlijk gezegt

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

[b]Op vrijdag 11 mei 2001 17:01
Ik heb ook wel interesse. :9~

alvast bedankt

• BC3 Victim
ok er is interresse (in ieder geval hebben 3 mensen dat al :) )
volgende vraag: wat moet ie dan allemaal weer (kunnen) geven?
-proc/case temp (maar ik weet (nog) niet hoe dat moet...)
-winamp (welk liedje draait nu)
-aantal blokjes van koe
-cpu usage
-memory usage
-???

oja je moet wel een breed scherm hebben want hij neemt nogal wat plek in...

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Ik kan misschien deze wel aanpassen voor zoiets:
[topic=177699]

met papier mache kun je alles maken!!

• BC3 Victim
in welke taal heb je het geschreven ?
wat dacht je van een vorm van opensource, kunnen we je :
-1- meehelpen
-2- uitbreiden, helpen met onderhoud etc..

idee ?

Verwijderd

Kan iemand mij het nut hier van uitleggen ?

• BC3 Victim
nut is : .. dat je het kan..
doel is : op een dag als je het nodig hebt dan weet je dat dit bestaat ?

stel je voor je bent bezig met een erg grote aktie (divx maken ?) omdat je niet wilt wachten ga je onderussen chatten of zo.. tegelijkertijd zie je in je startbalk een voortgangsindicator (procenten ofzo?) hoef je niet steeds heen en weer met windowtjes te kl**ien..

mooi is om een soort multi-purpose funktie te maken..

je hebt de volgende doelen :
- vaststellen hoe je (korte) informatie verkrijgt (cd branden => 63% bijv)
- output naar...
-1- logfile
-2- e-mail
-3- systray
-4- lcd display
-5- www-pagina

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op vrijdag 11 mei 2001 17:56 schreef Keescpk het volgende:
Kan iemand mij het nut hier van uitleggen ?
Geen nut :)
gewoon COOL :)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Cool=nutteloos

• BC3 Victim
kan je hem niet laten scrollen dan?

Verwijderd

/me wil dit progie ook wel hebben = gewoon 8-)

K denk dat je gewoon eens moet kijken wat al die LCD progies kunne. En dat daar in proberen temaken. K denk alleen dat WinAmp lastig gaat worden. :P

• BC3 Victim
hij heeft scrolling (als de tekst langer wordt dan x tekens gaat ie vanzelf scrollen, x=instelbaar)

wat mij betreft mag ie open source, als mensen die er iets aan veranderen het ff naar mij sturen (webmaster@linkwheel.hypermart.net)
progje is geschreven in visual basic, en de broncode staat op planet source code: http://planet-source-code.com/xq/ASP/txtCodeId.23111/lngWId.1/qx/vb/scripts/ShowCode.htm
oja alle icons (alle letters en tekens enzo dus) staan er gewoon los bij als icons dus je kan ook je eigen lettertype maken (als je daar zin in hebt)

Pagina: 1