De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry daar hield ik geen rekening mee...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Haha das nog eens een leuke opmerkingOp vrijdag 11 mei 2001 16:23 schreef Deleon het volgende:
Das allemaal leuk en aardig, maar ondertussen staat de nasdaq weer in de min!
Greetz
Verwijderd
Same Here ... Duron 650 gaat naar de 1050 en krijgt bij 1100 boot block .. maar er komt dus een ... Papst 120MM boven te hangen dan haal ik die 1100 ook wel
40 graden zover op full load. Ik ben morgen weer thuis om verder te proberen. Ik denk dat met wat meer voltage de 1450 wel mogelijk is.
Alleen word ik wel helemaal gek van die 686B bug met creative kaarten. De sblive werkend krijgen lukt nog wel met de patches. Maar mijn Dxr3 dvd decoder kaart werkt echt niet en laat mijn pc niet eens booten.
Alleen word ik wel helemaal gek van die 686B bug met creative kaarten. De sblive werkend krijgen lukt nog wel met de patches. Maar mijn Dxr3 dvd decoder kaart werkt echt niet en laat mijn pc niet eens booten.
Pagina: 1