[BC3] RubZie moet overklokken en dus een nieuwe kast!

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb nu een crappy fulltower van MyCom. Ik krijg dinsdag een MSI K7T pro 266, Athlon 1,2GHz AXIA en mijn 256MB Crucial DDR haal ik vanavond op. Daarop moet nog een fatsoenlijke koeler, en binnen een maand waterkoeling (weet ik nog niks van ga ik me eerst in verdiepen, gewoon voor de lol, maar omet wel goed gebeuren en mag wat kosten). Verder heb ik 3 CD units een interne zipdrive en een vloppie die erin moeten.
Airflow moet ok zijn, want we gaan overklokken (hoewel waterflow is belangrijker op terrmijn, dus ruimte voor radiator e.d. ofzo? daarover graag tips). Er zitten 2 (later 3) IDe HD''s in en verder de regular zooi. Uiteraard wil ik er een goede 300W voeding in hebben (meer is niet nodig toch?), en die hoeft niet muisstil te zijn, maar is een leuke bijkomstigheid eventueel.

Maar ik heb geen idee wat een goeie kast is enzo, dus ik neem aan dat er hier experts op dat gebied zitten die me dat gaan vertellen.
Toch? :)

ps: Kast mag best wat kosten als het geldbedrag tenminste nuttig wordt besteed (lees: geen aluminium voor 500 piek) :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat is je vraag nou precies :?
Wat een goede kast en waterkoeling is? Zo ja, geef ik je dadelijk wel antwoord, moet nu nog heel ff naar school :(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:45
Aopen HQ08 ofzo, of als je wat meer wilt besteden, zo''n addtronics of supermicro bigtower :).

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Een mooie Antec ofzo?
AOpen''s doen het ook altijd goed.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Nee ik hoef nog niet te weten hoe en wat met waterkoeling, ik hoef alleen een kast waar ik dat goed in kwijt kan, en die dus voldoet aan bovenstaande eisen (en zeker een goede voeding erin). Die aopens zijn wel superpopijopie dacht ik he? Zal es kijken of die handig zijn...
Antec kennk niet ga ik ook uitchecken.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben ook bezig met waterkoeling, daar kan ik wel wat over vertellen. Over kasten wat minder. Ik heb zelf een gewone, goedkope kast gekocht (bigtower uiteraard). Later de voeding van 230W vervangen door 400W. Nu ben ik bezig met installeren van de waterkoeling, maar het gaat nog wel ff duren... ik houd jullie nog wel op de hoogte :)

Verwijderd

neem geen aopen hx08 want die kasten zijn zuig veel te krap
Pagina: 1