toen ik mijn SuperOrp eraf haalde vanmorgen (gaat heel simpel als je je handen rond de koeler houd en met 2 duimen op dat lipje, en dan het lipje naar de koeler toe trekt)
bleek dus ook het hoekje van de core afgebroken te zijn. :'(:'(:'(:'(:'(:'(
Ik heb hem bij ICsolutions besteld, en heb het volgende naar hun gemaild:
[mail]
Hallo,
ik heb op 21 maart 2001 een AMD Athlon 800 bij jullie besteld. (factuurnr: 200100601, onder rembours)
Toen ik vanmorgen de cpu koeler eraf haalde, bleek er een hoekje van de "core" afgebroken te zijn.
Het systeem is nu een beetje instabiel geworden, windows crasht weleens enz.
Ik heb alle hardware en software die de problemen konden veroorzaken vervangen/deinstalleerd, maar nog steeds blijft windows crashen...
Heb ik nu garantie? of moet ik een nieuwe kopen/deze houden.
Met vriendelijke groet,
Danny Vleeshouwers
[/mail]
Zou ik nou ook een nwe krijgen (of een snellere met bijbetaling) of zit ik er toch mee.
Ik had hem geunlocked en kon zo alle multipliers aan. Op 9.5 x 105 crashte windows bij opstarten, op 10x1000 dee die nix, en op 9x100 oid liep tie goed.
als ik nu de multiplier op 9 of 9,5 zet boot op 7x.... ipv 9x.... en 7,5x.... ipv 9,5x....
ik kan hem alleen nog maar op 8.0x... (origineel) of 8.5x.... laten booten zonder dattie vastloopt. Mooi klote dus.
Ik hoop dus snel een mail van hen te krijgen met wat ik nu moet doen.
bleek dus ook het hoekje van de core afgebroken te zijn. :'(:'(:'(:'(:'(:'(
Ik heb hem bij ICsolutions besteld, en heb het volgende naar hun gemaild:
[mail]
Hallo,
ik heb op 21 maart 2001 een AMD Athlon 800 bij jullie besteld. (factuurnr: 200100601, onder rembours)
Toen ik vanmorgen de cpu koeler eraf haalde, bleek er een hoekje van de "core" afgebroken te zijn.
Het systeem is nu een beetje instabiel geworden, windows crasht weleens enz.
Ik heb alle hardware en software die de problemen konden veroorzaken vervangen/deinstalleerd, maar nog steeds blijft windows crashen...
Heb ik nu garantie? of moet ik een nieuwe kopen/deze houden.
Met vriendelijke groet,
Danny Vleeshouwers
[/mail]
Zou ik nou ook een nwe krijgen (of een snellere met bijbetaling) of zit ik er toch mee.
Ik had hem geunlocked en kon zo alle multipliers aan. Op 9.5 x 105 crashte windows bij opstarten, op 10x1000 dee die nix, en op 9x100 oid liep tie goed.
als ik nu de multiplier op 9 of 9,5 zet boot op 7x.... ipv 9x.... en 7,5x.... ipv 9,5x....
ik kan hem alleen nog maar op 8.0x... (origineel) of 8.5x.... laten booten zonder dattie vastloopt. Mooi klote dus.
Ik hoop dus snel een mail van hen te krijgen met wat ik nu moet doen.