Toon posts:

[BC3] Case van chroom of geborsteld staal

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mooie design case van chroom of geborsteld staal i.p.v. het saaie plastic en wit gespoten spul.

Een paar dagen geleden zag ik deze staan, maar ik neem aan dat dit een marketing grapje is, zoniet dan is deze wel heel errug vet en vraag ik me af waar ik deze kan kopen )bij Apple was nl. niets op de site te vinden).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/965480709.jpg

Verwijderd

Ik heb er 1 maar die heb ik niet gekocht.
FotoŽs komen nog wel...

Verwijderd

Lijkt me duur. Maar wel mooi. :9

Jippie post 1000 :)

Verwijderd

Topicstarter
Die Apple case lijkt me inderdaad heel mooi. Je hoeft maar een paar aanpassingen te doen om het ibm compatible te maken dus vandaar dat ik het vraag. Nadeel is dat je wel stof zult krijgen tussen die gleuven, maar dat is niet zo''n probleem.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Die kast lijkt wel zo''n microfoon :).

Verwijderd

geborsteld staal? Ik denk niet dat je dat zo snel tegen zal komen, dat roest namelijk als een gek... aluminium daarentegen wordt veel geborsteld.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
lian-li heeft erg mooie kasten:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zikken/pc60.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hezik, smaken verschillen natuurlijk, maar wat een ugly mofo

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54
Op vrijdag 11 mei 2001 13:22 schreef hezik het volgende:
lian-li heeft erg mooie kasten:

[afbeelding]
jah en lekerrrrrr duur...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
lol, yep smaken verschillen, maar deze foto doet ''m dan ook niet echt eer aan..

duur zijn ze wel idd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Je kunt proberen de kappen van je kast te zandstralen, maar bij een goedkope kast blaas je er dan sowieso doorheen.. :)

Dan een blanke lak eroverheen, kan best mooi zijn.. Dan je voorkant zwart of zilver spuiten, als je dat netjes doet kun je echt wat aparts krijgen..

Verwijderd

Topicstarter
Dat geborsteld staal dat hebben ze ook bij een Nokia GSM, maar zou het wat worden als je zeg maar ijzervijzel op een case ingesmeerd met "lijm" strooit? En dan echt helemaal vol strooien.

p.s. Bestaat die Apple case wel of niet? Ben behoorlijk nieuwschierig.

Verwijderd

ja die apple-case bestaat echt volgens mij.
Vet ding :)
In een andere thread stond iets over waar je losse kasten kon kopen (al ging dat over de G4-kasten, niet deze kast). Wellicht dat deze daar ook los te koop is? Die zou ik dan ook wel willen. Heb alleen een slot-in dvd (voor de rest alles extern) dus dat moet geen probleem zijn qua bays :)
hehe
ja die wil ik ook wel :)
Maarjah ben te lui om de search te gebruiken en die thread op te zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze afbeelding ook uit die andere thread, alleen werd daar niet gesproken over waar je deze kast kon aanschaffen of dat deze uberhaupt wel bestaat.

Verwijderd

die kast bestaat niet volgens mij das gewoon een hoax.

1200mhz apple geloof je het zelf?

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Kzat te denk om het zwarte gedeeltje van me kast te lakken met pianolak, maar dan word een beetje duur. Wel leuk btw.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 11 mei 2001 13:19 schreef Flippit het volgende:
geborsteld staal? Ik denk niet dat je dat zo snel tegen zal komen, dat roest namelijk als een gek... aluminium daarentegen wordt veel geborsteld.
:? RVS wellicht ???

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 14:22 schreef SuB het volgende:
die kast bestaat niet volgens mij das gewoon een hoax.

1200mhz apple geloof je het zelf?
Rottige Hoax, mij een beetje lekker maken met zo''n case. Als deze case echt op de markt zou worden gebracht zou het zeker weten *katsjing* zijn voor Apple.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 11 mei 2001 14:29 schreef JumpStart het volgende:

[..]

:? RVS wellicht ???
Net als de afzuigkappen/ovens van tegenwoordig:9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 11 mei 2001 14:38 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Net als de afzuigkappen/ovens van tegenwoordig:9~
Tsjaaa ... RVS kan wel, ik ben alleen bang dat dan je systeemkast echt wieltjes moet krijgen, te tillen zal ''ie niet meer zijn als ''ie van RVS is... ;)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 11 mei 2001 15:19 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Tsjaaa ... RVS kan wel, ik ben alleen bang dat dan je systeemkast echt wieltjes moet krijgen, te tillen zal ''ie niet meer zijn als ''ie van RVS is... ;)
Ja... HX08 is van gewoon staal en ook niet echt geschikt als LAN kast (om het netjes uit te drukken:P)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 14:29 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Rottige Hoax, mij een beetje lekker maken met zo''n case. Als deze case echt op de markt zou worden gebracht zou het zeker weten *katsjing* zijn voor Apple.
die bestaat echt wel echt...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
Op vrijdag 11 mei 2001 23:38 schreef clvy82 het volgende:

[..]

die bestaat echt wel echt...
welles, nietes, welles.
maar hij bestaat niet.
als jij em bij apple kan kopen, betaal ik em voor je!
was een grapje, tssk..

is gewoon het plaatje van de G4 cube ofzo, daar de monitor laten staan en de cube weggehaald met photoshop, toen die rare microfoon erin gemaakt.
ik bedoel maar ff, waar ga jij je cd, cd-rw, dvd, floppy en al de shit inhangen????

Verwijderd

volgens mij komen ze er wel aan, we hebben vandaag een mailtje gekregen van apple ierland over een nieuw model nadere info kregen we toegestuurd, maar zal echt wel vet zijn als het deze kast is !!!

maar het gaat denk ik net zoals met de cube iedereen zij dat het niet kon, maar die kwam ook uit en de g3/G4 en Imac

pc fabricanten volgens wat apple doet en apen het na !!!

edit typo''s

• BC3 Victim
Dat ding wat je op de foto ziet staan is imo gewoon een broodrooster, heb althans wel eens een broodrooster gezien die er verdomd veel op lijkt. Dat ronde gat zit normaal de knop waarmee je het brood omhoog/omlaag draait...

Maar goed, MAC''s zijn imo ook niet veel meer dan broodroosters (flamebait) :)

Verwijderd

Topicstarter
Aan de andere kant: Als je goed kijkt kan je zien dat de microfoon uit 2 delen bestaat in de lengte ipv een geheel. Ik kan me goed voorstellen dat het de bedoeling is dat je de kast in 2 delen uit elkaar kunt schuiven om erin te komen.

Dan het ronde gat onderin kan heel goed de ventilatie zijn voor de fan.

Waar de cdrom etc. gelaten wordt :? Geen idee, maar bij Apple kun je ervan uitgaan dat er maar 1 bay beschikbaar zal zijn, en dat is de cdwriter. Van floppy etc. hebben ze nog nooit gehoord.
Pagina: 1