De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Jeez, jij leren doen eerst maar nederlands doen voor vraag jij doen.Op donderdag 10 mei 2001 20:07 schreef Websnel.nl het volgende:
Aleen ik heb er niet zo heel veel verstand van dus ik widle ana jullie vragen of jullie ook dnke dat die wil goed is als in-take ding... en misschien ook als uitblazer?
omg.
De laatste is ietjes koeler dan de originele cooler maar VEEEEEEEEEEEL stiller, vooral dit laatste is een zwaar argument om een sunon aan te schaffen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor 19 piek
Doet ze werk goed.(intake)
Geluid is mee te leven
Dat lijkt mij het beste..
92mm lijkt ook wel prima daarvoor..
Ik weet niet hoe ik het ga aanpakken, maar dat zien we dan wel weer..
Das toch het belangrijkste van een cooler
De 92mm is nl. stiller dan de 80mm en heeft meer airflow.
Verwijderd
Ja, ik zou ook wel eens willen weten waar je die 92mm fans nu precies voor kutn gebruiken.Op donderdag 10 mei 2001 20:40 schreef Websnel.nl het volgende:
Hmm wacht.. er zegt net iemand tegen mij dat er in het rekje voor intake fan een 80mm moet zitten? Waarvoor is de 92mm dan bedoeld? Moet ik dan een gat zagen?
Rekje voor 80mm?Op donderdag 10 mei 2001 20:40 schreef Websnel.nl het volgende:
Hmm wacht.. er zegt net iemand tegen mij dat er in het rekje voor intake fan een 80mm moet zitten? Waarvoor is de 92mm dan bedoeld? Moet ik dan een gat zagen?
Daar heb je een zaag voor!>:)
Dan past er wel een 92mm in...:)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik ben op dit moment niet van plan te gaan zagen.Op vrijdag 11 mei 2001 13:36 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Rekje voor 80mm?
Daar heb je een zaag voor!>:)
Dan past er wel een 92mm in...:)
En btw, ik vroeg waar 92mm fans voor waren niet dat je kan zagen, dat weet ik ook wel.
ik ben dan ook gaan boren om er een grotere in te krijgen (ps: zou het veel uitmaken, qua decibel en qua areflow, of je er één groot gat van maakt ipv veel kleine gaatjes?)
Uhm... Enermax PSU''s zitten ze in, verder zijn er niet veel standaardplekken voor 92 mm''s volgens mij... je zal er dus waarschijnlijk voor moeten zagen.Op vrijdag 11 mei 2001 22:09 schreef AnNiHiL8oR het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet van plan te gaan zagen.
En btw, ik vroeg waar 92mm fans voor waren niet dat je kan zagen, dat weet ik ook wel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
heheheh, deze ga ik echt heel vaak quotenOp donderdag 10 mei 2001 20:13 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Jeez, jij leren doen eerst maar nederlands doen voor vraag jij doen.
omg.
All Your Base Are Belong To Us - You Have No Chance To Survive Make Your Time>:)>:)Op donderdag 10 mei 2001 20:13 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Jeez, jij leren doen eerst maar nederlands doen voor vraag jij doen.
omg.