[BC3] Sunon 92mm fan

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb deze cooler gevonden op ned-cool.nl.
Nu lijkt mij deze cooler wel interessant als intake fan zo voorin mijn kast? Alleen ik heb er niet zo heel veel verstand van dus ik wilde aan jullie vragen of jullie ook denken dat deze cooler wel goed is als intake fan..... en misschien ook als uitblazer?

Sunon 92mm fan

KDE1209PTB2-6 / NLG 27,00 - Euro 12,25

Sunon DC fan 9225 (92x92x25mm)

Voedingsspanning : 12 Volt
Lagering : Kogel-lager
Amperage : 0,16 A
Verbruik : 2,0 Watt
Omwentelingen : 2500/min
Luchtopbrengst : 44 CFM
Geluidsnivo : 33 dBA
Aansluiting : Molex Voedingsconnector, 4 pins (los meegeleverd)

[edit: op aanvraag van iFC-Freaky]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 20:07 schreef Websnel.nl het volgende:
Aleen ik heb er niet zo heel veel verstand van dus ik widle ana jullie vragen of jullie ook dnke dat die wil goed is als in-take ding... en misschien ook als uitblazer?
Jeez, jij leren doen eerst maar nederlands doen voor vraag jij doen.

omg.

• BC3 Victim
nix mis mee, kheb er een als intake fan van 80 mm en een 80 mm op mun koelblok gespanband.
De laatste is ietjes koeler dan de originele cooler maar VEEEEEEEEEEEL stiller, vooral dit laatste is een zwaar argument om een sunon aan te schaffen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb zelf ook Sunon 92x92
Voor 19 piek :P (zie pricewatch)

Doet ze werk goed.(intake)

Geluid is mee te leven :Z en te slapen ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 22:24
Ik heb zelf een 120cfm 120mm fan gekregen vandaag uit de USA, die ga ik gebruiken voor intake aan de voorkant onderin, die blaast in de kast..

Dat lijkt mij het beste..

92mm lijkt ook wel prima daarvoor..

Ik weet niet hoe ik het ga aanpakken, maar dat zien we dan wel weer..

• BC3 Victim
Naja.. mij leek vooral die 92mm interessant omdat deze niet zo heel veel decibel produceert en wel voor een aardige airflow zorgt. Tenminste.. bij een kast cooler moet ik toch vooral naar de CFM kijken he?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 22:24
Ik denk het wel..

Das toch het belangrijkste van een cooler :?

• BC3 Victim
Hmm wacht.. er zegt net iemand tegen mij dat er in het rekje voor intake fan een 80mm moet zitten? Waarvoor is de 92mm dan bedoeld? Moet ik dan een gat zagen?
De 92mm is nl. stiller dan de 80mm en heeft meer airflow.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 20:40 schreef Websnel.nl het volgende:
Hmm wacht.. er zegt net iemand tegen mij dat er in het rekje voor intake fan een 80mm moet zitten? Waarvoor is de 92mm dan bedoeld? Moet ik dan een gat zagen?
Ja, ik zou ook wel eens willen weten waar je die 92mm fans nu precies voor kutn gebruiken.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 10 mei 2001 20:40 schreef Websnel.nl het volgende:
Rekje voor 80mm?
Daar heb je een zaag voor!>:)
Dan past er wel een 92mm in...:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 13:36 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Rekje voor 80mm?
Daar heb je een zaag voor!>:)
Dan past er wel een 92mm in...:)
Ik ben op dit moment niet van plan te gaan zagen.

En btw, ik vroeg waar 92mm fans voor waren niet dat je kan zagen, dat weet ik ook wel.

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 19:47
bij mij zaten er gaatjes in de kast in het frontje voor een cooler,

ik ben dan ook gaan boren om er een grotere in te krijgen (ps: zou het veel uitmaken, qua decibel en qua areflow, of je er één groot gat van maakt ipv veel kleine gaatjes?)

• Demo

Demo

Op vrijdag 11 mei 2001 22:09 schreef AnNiHiL8oR het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment niet van plan te gaan zagen.

En btw, ik vroeg waar 92mm fans voor waren niet dat je kan zagen, dat weet ik ook wel.
Uhm... Enermax PSU''s zitten ze in, verder zijn er niet veel standaardplekken voor 92 mm''s volgens mij... je zal er dus waarschijnlijk voor moeten zagen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• BC3 Victim
Ugh ik heb *heel dom ja* vandaag een 80 mm Sunon gehaald, terwijl ik bij nader inzien liever een 92 mm had, morgen ff terugbrengen dus...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
Op donderdag 10 mei 2001 20:13 schreef iFc-Freaky het volgende:

[..]

omg.
heheheh, deze ga ik echt heel vaak quoten >:)

• Demo

Demo

Op donderdag 10 mei 2001 20:13 schreef iFc-Freaky het volgende:

[..]

omg.
All Your Base Are Belong To Us - You Have No Chance To Survive Make Your Time>:)>:)

• Gum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Gum

Zijn inderdaad wel grappige fan''s. Gebruik hem zelf als outtake. Maakt niet veel lawaai en verplaatst toch redelijk wat lucht (44 CFM). Maar ik zou toch liever voor een 12x12 gaan als ik dan toch moest zagen. Zet je hem lekker op 7V in de winter in met dit weer standaard op 12V 8-)!!!
Pagina: 1