[BC3] casefans tegen frame van kast of tegen zijplaat

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je extra fans in je case bouwt, zet je deze dan vast tegen de afneembare zijkant van je kast (hq08 in mijn geval) of tegen het frame van de kast?

en JA ik heb de search gebruikt en NEE daar stond nix nuttigs in

TNX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op je paneel.

Verwijderd

Ik zou zeggen NIET op de zijplaat want dan moet je elke keer als je die plaat er af wil halen de fan''s los koppelen en dat lijkt mij erug lastig!!:)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:37

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb er nu een in de zijplaat zitten, maar heb last van vibraties in mijn kast. Hij word er niet stiller op. Ik moet maar es een oplossing gaan verzinnen daarvoor.
Maar de zijplaat is geen aanrader.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
maar hoe maak je die dingen dan toch stevig vast ? als je ze alleen aan je frame bevestigt krijg je dat toch nooit voor mekaar... ik zie regelmatig pics van cases met fans die vastgeschroeft zitten (of het lijkt alleen maar zo) tegen de zijplaat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:21

Epsilon

je kan ze bij je hd zetten, daar is plaats en daar kun je met t-wrapjes je fan vastmaken.
kan je heel strak doen hoorm dus geen vibratie
Pagina: 1