De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik zou zeggen NIET op de zijplaat want dan moet je elke keer als je die plaat er af wil halen de fan''s los koppelen en dat lijkt mij erug lastig!!:)
Ik heb er nu een in de zijplaat zitten, maar heb last van vibraties in mijn kast. Hij word er niet stiller op. Ik moet maar es een oplossing gaan verzinnen daarvoor.
Maar de zijplaat is geen aanrader.
Maar de zijplaat is geen aanrader.
maar hoe maak je die dingen dan toch stevig vast ? als je ze alleen aan je frame bevestigt krijg je dat toch nooit voor mekaar... ik zie regelmatig pics van cases met fans die vastgeschroeft zitten (of het lijkt alleen maar zo) tegen de zijplaat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je kan ze bij je hd zetten, daar is plaats en daar kun je met t-wrapjes je fan vastmaken.
kan je heel strak doen hoorm dus geen vibratie
kan je heel strak doen hoorm dus geen vibratie
Pagina: 1