Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
Zit die in je case?
Wel bruut
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
In zijn case, dat denk ik ook wel!Op donderdag 10 mei 2001 19:17 schreef iFc-Freaky het volgende:
Jouw fan? Wel beetje onduidelijke foto. Kan je niet van iets verder af nemen?
Zit die in je case?
480mm = 48cm man, dat zet je toch niet in je case! ROFL
Verwijderd
maar het zijn 2x 2 draaitafels met schoepen ertussen. Ze draaien dus horizontaal, tussen beide draaitafels zit een steunplaat.
Zal morgen nog een paar foto''s van verderaf nemen.
Discogs
ik zit tegenwoordig ook liever niet meer bij ons in de server ruimte, doe nu alles remote
staan dus ook 5 van die propellers te draaien om het hele gebeuren een beetje koel te houden.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOLOp donderdag 10 mei 2001 19:40 schreef poohbeer het volgende:
Volgens mij is dat floppy diskje nep!
Discogs
Verwijderd
Bij ons was laatst de airco kapot gegaan in de serverruimte.Op donderdag 10 mei 2001 19:44 schreef OWHek het volgende:
aardige dingen ja,
ik zit tegenwoordig ook liever niet meer bij ons in de server ruimte, doe nu alles remotewat een herry in die ruimte
staan dus ook 5 van die propellers te draaien om het hele gebeuren een beetje koel te houden.
Werd het vandaag vernieuwd na een week zitten kloten.
Alles van het dak weggehaald en toen stonden er 6 verrijbare airco''s in die ruimte.
Was het 27 graden. Toen moest er toch maar wat gedaan worden want hij mocht niet hoger gaan.
Nou die warme lucht uit de airco''s zijn echt gloeiend!!
Was ff druk toen
nee, daarom zit het ook in een rack.Op donderdag 10 mei 2001 21:08 schreef epsilon het volgende:
dat is niet te doen om in je kast te zetten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen