De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lees de FAQ eerst maar eens.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
P2 = multiplier locked dus je kan alleen overklokken d.m.v. je fsb omhoog te doen.
Aangezien ik niet weet wat voor bordje dat dat is en je een newbie bent mag je eerst de Faq gaan lezen
Suc6 !
Aangezien ik niet weet wat voor bordje dat dat is en je een newbie bent mag je eerst de Faq gaan lezen
Suc6 !
Verwijderd
je kan hem ook overcloken door pin b21 af te plakken. dan kan je de multiplyer wel verhogen.
dit alles is op je eigen risco.
maar zoek maar even bij ome tom. daar staat er een heel artikel over en hier ook, want ik heb het al vaker gezecht.
maar zoek maar even bij ome tom. daar staat er een heel artikel over en hier ook, want ik heb het al vaker gezecht.
sleep je muis naar SEARCH klik er een keer op
typ dan in de bovenste balk OVERKLOKKEN
genoeg topic`s wil je het gedetailleerd hebben typ dan evt. 350 bij.
typ dan in de bovenste balk OVERKLOKKEN
genoeg topic`s wil je het gedetailleerd hebben typ dan evt. 350 bij.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
www.tomshardware.comOp donderdag 10 mei 2001 12:30 schreef elmo22 het volgende:
je kan hem ook overcloken door pin b21 af te plakken. dan kan je de multiplyer wel verhogen.
Pagina: 1