[BC3] Dit bracht mijn pc 15c omlaag!! zie foto''s

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heel simpel maar heel effectief!! voor 25 piek koop je zo''n ding bij de blokker en de temp van mijn moederbord ging met zo''n 12c omlaag!! en cpu met bijna 15c :9

Misschien oud maar functioneel en simpel!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Damn, hoe krijg ik die foto''s nou weer gepost?

iemand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

En alle stof linea recta je PC in :(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Emmm.... Welke foto''s?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

code:
1
type [img]http://www.blblabla.nl/foto.jpg[/img]

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

foto? of je usericon... Mag het een ietsje groter zijn? :)

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

IMG tags gebruiken... Dus
code:
1
[img]http://pad naar je foto/foto.jpg[/img]

Heal the internet ...

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

maakt het niet een pokke herrie?

Verwijderd

Je gaat toch geen waaier op je pc zetten joh.
:r

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Whehehe, leuk topic ;)

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:11
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/28261/fan.jpg

:?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:01 schreef Adarkar het volgende:
[afbeelding]

:?
ehehe tnx :)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 10:59 schreef lange het volgende:
maakt het niet een pokke herrie?
nee, valt mee met de herrie!!

Verwijderd

Ach ja creatief stof uitwisseling
met kamer en kast
is wel leuk ja !!!!!!!!!!!!!!

• Contagion
  • Laatst online: 00:30
Als het over een normale ventilator voor je pc zetten gaat; dat heb ik al TIJDEN bij mn server. Het scheelt een hoop in temp ja.

Wat boeit het stof in je kast nou? Bovendien met zo''n fan blaas je het stof er ook weer uit, er zijn alleen van die ophoopplaatsen.

Waar je verder beetje op moet letten is dat het magnetische veld van zo''n ding vaak niet gering is. Ik heb ook een 35W tafelfan op mn Amp. liggen maar mn monitor die daar meer dan een meter vandaan ligt zie je trillen door dat ding :(

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 12:32
Op donderdag 10 mei 2001 10:59 schreef CRACKIE het volgende:
Je gaat toch geen waaier op je pc zetten joh.
:r
Ik heb het een keer als noodoplossing gedaan, werkt op zich wel goed, maar ik moet toch eens een fan inbouwen voordat het echt waarm wordt :)

Verwijderd

En wij maar boren, veilen en schuren . . :)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:05 schreef Braadkip het volgende:
En wij maar boren, veilen en schuren . . :)
Precies, en aangezien ik niet zo handig ben!! :( dan maar simpel :P

• Raptor34
  • Laatst online: 08-01 22:10

Raptor34

ik zeg maar zo en niets anders

foutje :(

In verband met de gemanipuleerde lever worst

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Dit is zoooo in strijd met deze topic(naam): [topic=176817] :+

Heal the internet ...

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:04 schreef magical het volgende:
Ach ja creatief stof uitwisseling
met kamer en kast
is wel leuk ja !!!!!!!!!!!!!!
en die 80mm fans niet zeker?????????? :?

• Carnifex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:17

Carnifex

auch

Hmmmz,

Ik heb dezelfde fan, ook van de blokker. Als hij binnen 1m van mijn monitor komt gaat mijn bbeeld trillen. Hoe dichter bij hoe heftiger. Ik neem aan dat dit de magnetische straling is die van de motor van de fan komt. Lijkt me nniet gezond als je zulke sterke magnetische straling zo dicht bij je pc zet...:o

Of zit ik fout?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:15 schreef Carnifex het volgende:
Hmmmz,

Ik heb dezelfde fan, ook van de blokker. Als hij binnen 1m van mijn monitor komt gaat mijn bbeeld trillen. Hoe dichter bij hoe heftiger. Ik neem aan dat dit de magnetische straling is die van de motor van de fan komt. Lijkt me nniet gezond als je zulke sterke magnetische straling zo dicht bij je pc zet...:o

Of zit ik fout?
Ehehehe ik heb eigenlijk geen idee!! hoop niet dat het zo is! weet iemand hier meer van?:?

• BC3 Victim
Zal je RAM leuk vinden.... die zit meestal vrij "bloot"...

Ooit opgevallen dat 220V ventilatoren voor in de pc meestal (ik ken ze alleen zo) van metaal zijn? Lijkt mij ook samenhangen met een en ander (aarding, maar ook afscherming). In een permanente opstelling lijkt mij dit behoorlijke problems geven...

Overigens heb ik ook pics gezien van plafondventilatoren die boven een bigtower hingen die op zijn zijkant lag...

Weet je wat pas echt koel is?

Gewoon de stofzuigerslang op de koelvoet van je proc. zetten... Wel even vragen of je bij de buren het stopkontakt mag gebruiken...

En dan heb je gelijk een stuk minder last van stof...

• BC3 Victim
Uhhmm jongens zal die fan nou echt zo slecht zijn voor mijn koetje? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Origineel zeg... :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:20 schreef unicorn7 het volgende:
Zal je RAM leuk vinden.... die zit meestal vrij "bloot"...

Ooit opgevallen dat 220V ventilatoren voor in de pc meestal (ik ken ze alleen zo) van metaal zijn? Lijkt mij ook samenhangen met een en ander (aarding, maar ook afscherming). In een permanente opstelling lijkt mij dit behoorlijke problems geven...

Overigens heb ik ook pics gezien van plafondventilatoren die boven een bigtower hingen die op zijn zijkant lag...

Weet je wat pas echt koel is?

Gewoon de stofzuigerslang op de koelvoet van je proc. zetten... Wel even vragen of je bij de buren het stopkontakt mag gebruiken...

En dan heb je gelijk een stuk minder last van stof...
De fan is overigens van plastic!!

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 11:24 schreef Exirion het volgende:
Origineel zeg... :z
Idd. niet echt boeiend :Z

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Kameraden van me doen dit al tijden als het zomers te heet is, ze zijn gewoon te lazy om fans in te bouwen, om dat nou te posten....

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Was vroeger ook zo.
Lekker bezig met overklokken.
Vette ventilator erop zetten, met teringherrie op de koop toe.

Naar mijn mening heb je alleen extra goede koeling nodig als je een gesloten case hebt.

Indien je als tweaker je case altijd open hebt staan, heb je de standaard koeling al voldoende.

Immers je blaast je huiskamer temperatuur je case in. als het 35 graden in huis is kan je een vliegtuigmotor er tegenaan zetten, maar echt veel koeler wordt het niet.

De dingen waar op z''n minst een koeler op hoort vindt ik de proceesor, de videokaart en de voeding. Al het andere is naar mijn ervaring overbodig bij een "open" case.
Pagina: 1