De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
iemand?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
1
| type [img]http://www.blblabla.nl/foto.jpg[/img] |
1
| [img]http://pad naar je foto/foto.jpg[/img] |
Heal the internet ...
ehehe tnx
nee, valt mee met de herrie!!Op donderdag 10 mei 2001 10:59 schreef lange het volgende:
maakt het niet een pokke herrie?
Wat boeit het stof in je kast nou? Bovendien met zo''n fan blaas je het stof er ook weer uit, er zijn alleen van die ophoopplaatsen.
Waar je verder beetje op moet letten is dat het magnetische veld van zo''n ding vaak niet gering is. Ik heb ook een 35W tafelfan op mn Amp. liggen maar mn monitor die daar meer dan een meter vandaan ligt zie je trillen door dat ding
Ik heb het een keer als noodoplossing gedaan, werkt op zich wel goed, maar ik moet toch eens een fan inbouwen voordat het echt waarm wordtOp donderdag 10 mei 2001 10:59 schreef CRACKIE het volgende:
Je gaat toch geen waaier op je pc zetten joh.
Precies, en aangezien ik niet zo handig ben!!Op donderdag 10 mei 2001 11:05 schreef Braadkip het volgende:
En wij maar boren, veilen en schuren . .
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Heal the internet ...
en die 80mm fans niet zeker??????????Op donderdag 10 mei 2001 11:04 schreef magical het volgende:
Ach ja creatief stof uitwisseling
met kamer en kast
is wel leuk ja !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb dezelfde fan, ook van de blokker. Als hij binnen 1m van mijn monitor komt gaat mijn bbeeld trillen. Hoe dichter bij hoe heftiger. Ik neem aan dat dit de magnetische straling is die van de motor van de fan komt. Lijkt me nniet gezond als je zulke sterke magnetische straling zo dicht bij je pc zet...:o
Of zit ik fout?
Ehehehe ik heb eigenlijk geen idee!! hoop niet dat het zo is! weet iemand hier meer van?Op donderdag 10 mei 2001 11:15 schreef Carnifex het volgende:
Hmmmz,
Ik heb dezelfde fan, ook van de blokker. Als hij binnen 1m van mijn monitor komt gaat mijn bbeeld trillen. Hoe dichter bij hoe heftiger. Ik neem aan dat dit de magnetische straling is die van de motor van de fan komt. Lijkt me nniet gezond als je zulke sterke magnetische straling zo dicht bij je pc zet...:o
Of zit ik fout?
Ooit opgevallen dat 220V ventilatoren voor in de pc meestal (ik ken ze alleen zo) van metaal zijn? Lijkt mij ook samenhangen met een en ander (aarding, maar ook afscherming). In een permanente opstelling lijkt mij dit behoorlijke problems geven...
Overigens heb ik ook pics gezien van plafondventilatoren die boven een bigtower hingen die op zijn zijkant lag...
Weet je wat pas echt koel is?
Gewoon de stofzuigerslang op de koelvoet van je proc. zetten... Wel even vragen of je bij de buren het stopkontakt mag gebruiken...
En dan heb je gelijk een stuk minder last van stof...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De fan is overigens van plastic!!Op donderdag 10 mei 2001 11:20 schreef unicorn7 het volgende:
Zal je RAM leuk vinden.... die zit meestal vrij "bloot"...
Ooit opgevallen dat 220V ventilatoren voor in de pc meestal (ik ken ze alleen zo) van metaal zijn? Lijkt mij ook samenhangen met een en ander (aarding, maar ook afscherming). In een permanente opstelling lijkt mij dit behoorlijke problems geven...
Overigens heb ik ook pics gezien van plafondventilatoren die boven een bigtower hingen die op zijn zijkant lag...
Weet je wat pas echt koel is?
Gewoon de stofzuigerslang op de koelvoet van je proc. zetten... Wel even vragen of je bij de buren het stopkontakt mag gebruiken...
En dan heb je gelijk een stuk minder last van stof...
Idd. niet echt boeiendOp donderdag 10 mei 2001 11:24 schreef Exirion het volgende:
Origineel zeg...
Lekker bezig met overklokken.
Vette ventilator erop zetten, met teringherrie op de koop toe.
Naar mijn mening heb je alleen extra goede koeling nodig als je een gesloten case hebt.
Indien je als tweaker je case altijd open hebt staan, heb je de standaard koeling al voldoende.
Immers je blaast je huiskamer temperatuur je case in. als het 35 graden in huis is kan je een vliegtuigmotor er tegenaan zetten, maar echt veel koeler wordt het niet.
De dingen waar op z''n minst een koeler op hoort vindt ik de proceesor, de videokaart en de voeding. Al het andere is naar mijn ervaring overbodig bij een "open" case.