De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pomp=50
Radiator=150 Sloop-radiator=25?
Slangen+klemmen=15
Reservoir=25
Op totaal 390 gulden kom ik zo.
Je kunt het altijd goedkoper maken... Geen reservoir nemen (zoals ik heb gedaan). Een radiator van de sloop halen. Een waterblok zelf maken kostte mij 5 gulden aan koper, een tientje aan van die tules en koppelingen.
Y'24
30 voor pomp
30 voor tules + bochtjes + slangen
50 voor reservoir (zo een van nedcool) maar die kun je zelf maken van pvc
succes, waterkoeling rulez
Verwijderd
pompje was 30 piek
radiator 25
reservoir 10 piek ofzo
en nog een paar gulden aan klemmen en slangen..totaal hiervan denk ik 15 piek
totaal dus ongeveer 80 piek..
Rens
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ooit gehoord van tempsensoren op je moederplank?Op donderdag 10 mei 2001 16:29 schreef Rensje het volgende:
Hoe weet je dat hij precies 52 graden word? Hoe meet je de temperatuur?Met een thermometer dat begrijp ik, maar hoe weet je dat dat de core temp is? Ik bedoel, lijkt me vrij lastig meten, terwijl hij in je pc zit en aanstaat.
Rens
Verwijderd
ik bedoel, hoe was je temp?
En hoe is het nu met de waterkoeling?
kijk op www.tweakfiles.com en zoek daar gewoon een programmatje die het meetOp donderdag 10 mei 2001 16:29 schreef Rensje het volgende:
Hoe weet je dat hij precies 52 graden word? Hoe meet je de temperatuur?Met een thermometer dat begrijp ik, maar hoe weet je dat dat de core temp is? Ik bedoel, lijkt me vrij lastig meten, terwijl hij in je pc zit en aanstaat.
Rens
zeker dat het nut heeft, geen tering herrie van fans en een stuk koeler, ik ging van 55 naar 25-30 (ligt aan de weeromstandigheden)Op donderdag 10 mei 2001 19:24 schreef jeroenbeekman het volgende:
maar heeft ''t ook echt nut?
ik bedoel, hoe was je temp?
En hoe is het nu met de waterkoeling?
Wat voor mobo heb je?Op zaterdag 12 mei 2001 20:24 schreef Rensje het volgende:
Thnx, maar ik neem aan dat die tempsensoren niet standaard op mijn MoBo zitten. Of wel dan? Zoniet, waar kan je die halen, en wat kosten ze dan precies?
Meeste mobo''s zitten ze nl. wel op...
Je moet alleen de software hebben om ze uit te lezen (MBM)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb geen flauw idee wat voor MoBo ik nu heb. Deze pc is van zo''n pc prive zeik projectOp zaterdag 12 mei 2001 20:29 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Wat voor mobo heb je?
Meeste mobo''s zitten ze nl. wel op...
Je moet alleen de software hebben om ze uit te lezen (MBM)
Thnx.
Ik ben wel een handige jongen
Heb je een vrees ofzo?
Eerst een blokje gemaakt zonder een ''gangetje'' erin, dat ging best goed.
Toen een beter blokje gemaakt met daarin 3 lamellen zodat het water er een tijdje inblijft en overal doorheen loopt.
Het is wel lastig om hem goed dicht te solderen, als je hem te heet maakt vallen die lamellen binnenin weer om.
Na 2 mislukkingen lukte het mij de derde keer om alles rechtop te houden en nog waterdicht ook.
hij is vast niet zo goed als een dangerden oid, maar het heeft me niks gekost en de voldoening is best groot:)
(en hij doet het goed genoeg voor mij: celly633@997)