[BC3] Overklokken van mijn Sig.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie sig. en wat is er allemaal nodig om mijn pc te overklokken zowel me pc zelf en me videokaart en als ik toch bezig ben me tvkaart? wat gaat dat mij zo ongeveer kosten en trouwens ik heb ook nog geen dremel ofzo ik heb gewoon een kast met 3 los platen en 1 schoef. zo''n kut vobis ding is he beter om een andere kast te kopen een grotere want hier zitten maar 2 cd-rom plekken en ik wil ook dvd. dus of overklokken of moederbord en zo veranderen en dan overklokken?? wie helpt me??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54

schizofreen

ik & jij

uuuuhhmmmmmmm...... ja :?

als je eerst je verhaal eens wat beter formuleert en vertelt wat je precies wilt? Voor het overclocken heb je geen dremel nodig hoor :D
Op donderdag 10 mei 2001 00:36 schreef SimbaDaBom het volgende:
Zie sig. en wat is er allemaal nodig om mijn pc te overklokken zowel me pc zelf en me videokaart en als ik toch bezig ben me tvkaart? wat gaat dat mij zo ongeveer kosten en trouwens ik heb ook nog geen dremel ofzo ik heb gewoon een kast met 3 los platen en 1 schoef. zo''n kut vobis ding is he beter om een andere kast te kopen een grotere want hier zitten maar 2 cd-rom plekken en ik wil ook dvd. dus of overklokken of moederbord en zo veranderen en dan overklokken?? wie helpt me??
vaag verhaal....

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
grote kast kopen zeker denk hierbij aan een big tower kun je een tijdje verder.
kijk even of je mobo geheugen van 133 aan kan zoja geheugen van 100 Mhz eruit halen en van 133 Mhz erin zetten
verder even kijken of je pIII 600 ook op 133 mhz draait zo niet hoef je ook geen nieuw geheugen te halen

maar ik denk dat je niet verder komt dat het verhogen van de multiplier
verder zou ik denken aan goede koeling wil ook wel helpen en oc is niet het enige dat je met je pc kunt doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen