[BC3] hoelang levertijd ned-cool?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ze het al hebben verstuurd hangt het er vanaf hoe snel PTT levert
DUH

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heb eergisteren bericht gekregen dat ze mŽn as II hadden verstuurd, maar nog niets gehoord, ook geen briefje van: u was niet thuis... bla bla bla, hoe lang ken dit duren? heb as II namelijk heel hard nodig :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
* BC3 Victim hates ptt, is langzzzaam :(

Verwijderd

Twas wel mooi weer en die PTT-ers zijn ook gewoon mensen...

• BC3 Victim
wa kan mij dat nou weer schelen :P ik wil mijn as II :9~ heb er recht op :9

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik kreeg op donderdag berichtje dat het verstuurd was en het kwam op maandag aan:(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Als iedereen zijn ervaringen nou es ff in de Shop Survey zet...
Pagina: 1