De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Intentionally left blank.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Sebastiaan
Post wel een keer van systeemen wat pics.
Verwijderd
Maar verders wel cool

[/behulpzaam]
Ziet er netjes uit!
Zijn die gerounde kabels zelf gemaakt? of heb je die besteld bij de regenboog? dat laatste was ik namelijk van plan... lijkt me erg praktisch want die dikke dingen word ik een beetje gek van
Verwijderd
Ik zie een DutchBat sig.. ik was DB-er, jaar geleden.. [db]Axe
Heb al voor 550 piek in gedachten om te kopen, nu eerst de poen nog hebben
Weet iemand of de 15" Blue Neon Lightning Stick op de bodem past van een HX08 ? Een fanbus wordt voor mij gemaakt doro een vriendelijke kennis die verstand heeft van solderen en lekker goedkoop aan de onderdelen kan komen.
!KOEL!
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
let binnenkort op mijn eigen CaseMod topic! My first one!
nog steeds een nickchange