k.. kzit hier dus een beetje met een probleem 
ik wil graag naar X-Life Lanparty maar ik heb geen vervoer,,,,
er komt ook een CASEMOD COMPO
...
mijn vraag dus zijn hier nog casemodders omstreekt amsterdam met een auto of ander handig vervoermiddel die erheen gaan en ik dan evt zou kunnen meerijden?
[slijm mode]
plzzz..
[/slijm mode]
[zelfdenk modus]
nou maar hopend at er iemand op reageert
[/zelfdenk modus]
ik wil graag naar X-Life Lanparty maar ik heb geen vervoer,,,,
er komt ook een CASEMOD COMPO
mijn vraag dus zijn hier nog casemodders omstreekt amsterdam met een auto of ander handig vervoermiddel die erheen gaan en ik dan evt zou kunnen meerijden?
[slijm mode]
plzzz..
[/slijm mode]
X-Life 5
Voor de vijfde keer in ons bestaan geven we een LAN party. Deze keer groter dan mensen gewend zijn van ons. geen 40-60 man, nee.. 240 man! Op 18-19-20 Mei geven wij een LAN-party waar ruimte is voor 240 man!
Wat er aanwezig zal zijn:
100MBit netwerk. Beschikbaar gesteld door Gameparty.
Bigscreen. voor films, demo''s, chasen van spelers tijdens regular games en competities.
Competities. Voor verschillende games.
Gameservers. Voor de meest bekende spellen (o.a. Quake 2, Quake 3 Arena, Half-Life, Half-Life Counterstrike, Unreal Tournament.
Servers. Voor overige protocollen als FTP en IRC.
Aparte slaapruimte
Douches
Kantine voor de innerlijke gamer.
Genoeg stroom (voor de electromensen: De zaal heeft 6 x 380V aansluitingen ieder 50A per fase dus max 150A op 220V per aansluiting
Datum: 18 t/m 20 Mei 2001
X-Life 5 zal 3 dagen duren.
De deuren gaan op vrijdag 18 Mei 2001 open om 18:00 en op zondag 20 Mei 2001 om 18:00 gaat de stekker eruit
Het betalen etc. kan je zien op de siteEntree: Fl. 40,-
Om je in te schrijven klik je hier. De inschrijvingen lopen gewoon door. De eerste 240 personen die betaald hebben krijgen toegang. Wil jij bij die 240 zitten, schrijf je dan hier in en zorg ervoor dat je binnen 14 dagen op onze rekening hebt staan. (let op: het overmaken neemt 3 tot 7 dagen in beslag)
[zelfdenk modus]
nou maar hopend at er iemand op reageert
[/zelfdenk modus]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.