[BC3] Logitech optical Cordless modden (blauwe led)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie onderwerp.. Ik heb vandaag m''n muisje ontvangen en vind ''t een erg lekker ding. Wat mij betreft hadden ze de duimknop iets hoger mogen monteren, maar een ramp is het niet, zal eerder een kwestie van wennen zijn waarsch.

Maar goed, Het hele ding is mooi blauw, inclusief de onderkant, alleen nou zit er een knalrood ledje in. Ik heb ''m (uiteraard) al opengeschroefd en het lijkt me niet al te lastig dit ledje te vervangen door een blauwe.

Wat zouden de nadelen hiervan zijn? Moet het licht perse rood zijn? (vind het best jammer nl.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nev mind, practise what you preach hezik.. had de search eerst moeten gebruiken..

excuses, wat mij betreft kan deze naar /dev/null :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:46
Your wish is my command

DIT IS MIJN WEBSITE