Ik krijg echt dikke poep aan enge vastlopers als ik mijn FSB opschroef naar de 133 mhz, heb zo''n flauw vermoeden dat de videokaart hier wat mee te maken heeft (V770) daar mijn ouwetje (AX6BC) alleen 1/1 of 2/3 AGP dividing heeft. Weet iemand welke AGP (dus geen PCI!) videokaarten de 89 mhz wel trekken?
Diamond Monster Fusion 
mijne althans dan he
mijne althans dan he
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Inderdaad, alle Geforce kaarten zoals hierboven al werd gezegd.
Mijn Geforce2mx trok 100mhz
Mijn Geforce2mx trok 100mhz
zeg maar alles behalve een V770 dus
, tijd voor een upgrade (dan kan ik mijn gare MX ook weer doorschuiven)
mijn V770 op een BX chipsetje wil ook niet boven de 89MhZ uit 
Exact zelfde probleem.
Alleen heb ik gene geld voor een G-Kracht³. [I.v.m. Rijlessen, das best duur]
Exact zelfde probleem.
Alleen heb ik gene geld voor een G-Kracht³. [I.v.m. Rijlessen, das best duur]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
De meeste nieuwe kaarten van de tijd dat Intel over ging van 100 naar 133 Mhz FSB kunnen dat aan, omdat de AGP bus vaak over werd geklokt op een BX-bord door mensen die het OF niet wisten OF het expres deden.
De kaartenmakers zagen dat en besloten hun kaartjes iets zorgvuldiger te maken...
Maar inderdaad alle Geforce kaarten kunnen dat wel ja. Ati''s dus ook, Kyro II''s denk ik ook wel.
De kaartenmakers zagen dat en besloten hun kaartjes iets zorgvuldiger te maken...
Maar inderdaad alle Geforce kaarten kunnen dat wel ja. Ati''s dus ook, Kyro II''s denk ik ook wel.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
zal dan toch wel typisch zijn voor die 770, want mijn, oudere, 550 loopt wel lekker op 89MHz, hoger weet ik nog niet -> DIMM''s werkten niet echt mee
Ja oude kaarten konden het soms ook wel, afhankelijk van de kwaliteit.
Bnet pindle#2913
Pagina: 1