Toon posts:

[BC3] Vraagje over een HD cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik deze nemen?

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/images/products/COOLER%20HDC3%20HARDDISK200x200.JPG

of deze

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/images/products/HD%20COOLER%20WAVE%20FAN200x200.JPG

Zit niet zo heel veel kwa prijs in, maar ik weet niet welke beter is, ik denk zelf die onderste? .. kan ik er fijn onder zetten!?

of die bovenste zodat de warmte vooruit mijn app word geblazen, en niet er weer terug in??

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

je kan toch ook gewoon een oude 80mm onder je hdd hangen lijkt mij.

maar ik zal die onderste doen dan heb je gewoon die 5Œ" bay nog vrij.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Die bovenste cooler, die heb ik inderdaad vaker gezien. Bij de MediaMarkt onder andere. Zeer goedkoop. Drie fannetjes er in . Het lijkt mij wel een grappig dingtje.*d
Ik zond ook bijna op het punt om die te kopen. Misschien dat ik het nog doe.

Die andere. Die snap ik niet helemaal. Hoe zet je die in godsnaam op je pc. Voor de twee bays of zo? het is mij iets te wazig :?

Verwijderd

Neem die bovenste! Lekker extra airflow in je case, nu nog ff een outtake fan achterin je case >:)

Een hd-cooler is niet altijd noodzakelijk, maar daar is al menig discussie aan gewijd.

Zelf heb ik een Coolermaster DCD-4002 HD-cooler. Alleen heb ik dat ding er nu uit getrokken omdat ik :r werd van die hoge toon die dat kleine fannetje produceerd.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Die bovenste hang je in een slede met het front naar buiten.

De tweede hang je onder/boven je harddisk.

In het eerste geval komt er frisse lucht op je HD, in 2e geval komt er kastlucht op je HD.

Overigens zou ik persoonlijk een 120mm fan hangen... veel minder geluid, meer lucht en vooral goedkoper...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 17:48

Snijkoek

Metal up your ass

Je moet die onderste nemen. De bovenste koelt een stuk slechter omdat er veel minder airflow is...

Verwijderd

Topicstarter
OK volgens jullie dus de bovenste, de bovenste shall it be

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 13:57 schreef Snijkoek het volgende:
Je moet die onderste nemen. De bovenste koelt een stuk slechter omdat er veel minder airflow is...
Nou weet ik het weer niet.. is zo moeilijk!

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 13:57 schreef Snijkoek het volgende:
/me denkt dat Snijkoek zijn monitor op z''n kop heeft staan :)

• BC3 Victim
niet alleen dat....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 17:03

Jabba

Firkan

Allebei niet nemen!

Neem een coolermaster cooldrive! das pas HD cooling!

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 14:12 schreef Jabba het volgende:
Allebei niet nemen!

Neem een coolermaster cooldrive! das pas HD cooling!
LOL...
Op woensdag 09 mei 2001 13:51 schreef Squeek het volgende:
Zelf heb ik een Coolermaster DCD-4002 HD-cooler. Alleen heb ik dat ding er nu uit getrokken omdat ik :r werd van die hoge toon die dat kleine fannetje produceerd.
Tsjonge jonge, dat word nog een moeilijke bevalling... *D

Verwijderd

Klopt wel! Tis alleen die F#cking noise. Als het nu 20 graden buiten blijft hang ik er em wel weer in.

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 13:45 schreef ReseTTim het volgende:
je kan toch ook gewoon een oude 80mm onder je hdd hangen lijkt mij.
Op woensdag 09 mei 2001 13:54 schreef unicorn7 het volgende:
Overigens zou ik persoonlijk een 120mm fan hangen... veel minder geluid, meer lucht en vooral goedkoper...
Ik ben allergisch voor h :r rrie

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 22:24
Coolermaster Cooldrivers zijn goede koelers.. Werder zeer goed getest en ik heb er zelf 2, 1 oudere versie en de nieuwste..

Over dat aparte lawaai en toon van de koelers... Daar kan ik nix van zeggen, ik merk er nix speciaals aan, t zijn gewoon standaard coolermaster koelertjes, die maken geen apart lawaaitje, omdat ze wat kleiner zijn maken ze misschien een ietsje hoger geluidje..

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:23

cool0

Ik weet niet hoe die onderste cooled maar ik ken een paar mensen met scsi systemen die de bovenste gebruikt en zonder dat ding crasht zijn OS. Dus die bovenste is steengoed!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• BC3 Victim
* BC3 Victim heeft de bovenste in 2 fan versie (zelfde design, maar dan niet fan in het midden) voor 29 piek bij de vobis, koelt aardig

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 00:54
Op woensdag 09 mei 2001 14:44 schreef The Fox het volgende:
Coolermaster Cooldrivers zijn goede koelers.. Werder zeer goed getest en ik heb er zelf 2, 1 oudere versie en de nieuwste..

Over dat aparte lawaai en toon van de koelers... Daar kan ik nix van zeggen, ik merk er nix speciaals aan, t zijn gewoon standaard coolermaster koelertjes, die maken geen apart lawaaitje, omdat ze wat kleiner zijn maken ze misschien een ietsje hoger geluidje..
Yep, mee eens. :)

Ik heb de CoolerMaster CoolDrive 4002:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/957399664.jpg

Check ook ff deze reviews:
http://chickshardware.com/html/reviews/coolmaster/rcoolmaster.html
http://www.mikhailtech.com/articles/cooling/cooldrive/

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 00:54
Op woensdag 09 mei 2001 13:42 schreef gsmguru het volgende:
Zou ik deze nemen?

[afbeelding]

of deze

[afbeelding]

Zit niet zo heel veel kwa prijs in, maar ik weet niet welke beter is, ik denk zelf die onderste? .. kan ik er fijn onder zetten!?

of die bovenste zodat de warmte vooruit mijn app word geblazen, en niet er weer terug in??
Als je alleen uit deze 2 kunt kiezen, dan zou ik de bovenste kiezen, want die voert namelijk koude lucht aan, en die andere circuleert gewoon de lucht in de kast. Jaja, is al gezegd, ik weet ''t.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1