Toon posts:

[BC3] Onderzetters door te hoog overklokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik de FSB te hoog heb ingesteld of ligt het aan het merk van CD-R''s (Sirius) dat ik nu reeds 2 CD''s kapot geschreven heb met mijn PlexWriter 12/10/32A?

Abit BH6
PIII 450 @ 558
128 MB SDRAM PC 133 BOB
PlexWriter 12/10/32A

Dank bij voorbaat. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
FSB hoger = (meestal) hogere PCI

en de IDE channels staan meestal weer in verband met de PCI channels.

dus ja, het zou kunnen

en Sirius? ik ken het merk niet... Ik heb altijd prachtige resultaten met Platinum 80min 80cent/cd spindle.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:22

Tarin

Just plain weird.

Aan je cd''s zal het niet zo snel liggen, bijna alle cd''s zijn redelijk.
Maarre.. 2 op de hoeveel die wel gelukt zijn?
Ik heb er op de 200 inmiddels wel zo''n 10 laten crashen, maar dat komt omdat m''n writer vindt dattie vanaf de cd-rom die toevallig dan in m''n cd-rom-drive gaat lezen, terwijl hij op m''n hd moet zijn.. vaaaaaaaaaaag..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• BC3 Victim
<subtopic>
omdat m''n writer vindt dattie vanaf de cd-rom die toevallig dan in m''n cd-rom-drive gaat lezen, terwijl hij op m''n hd moet zijn
auto-insert notification al uit gezet? (die mooie autoplay feature dat aan windows wordt aangemeld dat er een cd in de drive word gedaan - ofwel voor mensen die F5 niet kunnen vinden)

->configuratie -> systeem -> apparaatbeheer -> cdrom eigenschappen: bericht bij automatisch invoegen

overigens zetten veel brandprogramma''s dit al gelijk uit, hetzij bij installatie - danwel bij starten van het programma.

had je voor dat probleem al een topic geopend?

</subtopic>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:22

Tarin

Just plain weird.

Op woensdag 09 mei 2001 11:26 schreef unicorn7 het volgende:

[..]

auto-insert notification al uit gezet?
Auto wattes?
sorry, maar in m''n vader''s pc werkte hij goed.. alleen in m''n eigen pc veroorzaakt hij probs..

/edit
tnx :)
Ik had geen topic geopend omdat ik er geen problemen mee had als ik de shit maar uit de cd-speler haalde. Alleen jammer dattie niet rechtstreeks wilde kopieren |:(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• BC3 Victim
<subtopic>

Tsja, ik ken die problems...

Als ik een lege CDR in mijn writer laat zitten tijdens het opstarten van Windows, dan heb ik ineens geen Writer meer (>config>hardware).
De eerste keren denk je echt van: :? hoe kan dat nou :?

</subtopic>

Pagina: 1