[BC3] Marshall casemod

Pagina: 1
Acties:

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:33

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Ello mensen,

Ik heb zelf een (nog werkende) Marshall valvestate 10 watt gitaaramp, en het leek me een leuk idee om er een pc in te bouwen. Alleen vind ik het een beetje zonde om een werkende amp te verknallen, dus ik ben nog op zoek naar een goeie
Het beestje ziet er ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nielsie.f2s.com/images/marshallamp.gif
M''n microatx moet er in passen, ik ga zo ff kijken hoe grootie precies is.
Het probleem wordt alleen nog hoe ik de achterkant (die is open) dicht krijg, ik wil de airflow wel een beetje redelijk houden, voorin (lees: de linkerzijkant) en achterin een fan, heb ik nu ook). Misschien een scharnierend raam, zodat ik ook nog bij de inhoud kom..

Laat ff weten wat jullie er van denken.. misschien heeft iemand nog een gaaf/handig idee?

/edit ik blijf die plaatjes vaag vinden..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

iets totaal wazig''s, maar mischien wel gaaf:

met een potmetertje achter die treble/bass achtige draaiknopje''s het voltage van je fans regelen :)

(das alles wat ik toe te voegen heb aan dit topic...)

Verwijderd

Fanspeed regelen vind ik eigenlijk een beetje onzin.. je wil het koud daarbinnen, daarom zet je er fans in. Niet om ze af en toe uit te zetten omdat het stil moet zijn(daar koop je Papsts voor :9~).
Natuurlijk, knopjes zijn geil enzo, maar in mijn ogen meestal vrij nutteloos :)

Mocht je nou toch de fans willen regelen is het idee natuurlijk leuk, de knoppies zitten er toch al :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 23:03 schreef KoRnChIlD het volgende:
Fanspeed regelen vind ik eigenlijk een beetje onzin.. je wil het koud daarbinnen, daarom zet je er fans in. Niet om ze af en toe uit te zetten omdat het stil moet zijn(daar koop je Papsts voor :9~).
Natuurlijk, knopjes zijn geil enzo, maar in mijn ogen meestal vrij nutteloos :)

Mocht je nou toch de fans willen regelen is het idee natuurlijk leuk, de knoppies zitten er toch al :)
ik ben er achter gekomen dat mijn fans niet beter koelen op max stand, ik denk teveel turbulentie, maar daar kom je later pas achter, potmeters zijn dan best op zijn plaats