Geen inspiratie
Verwijderd
Ik heb mijn TB 1200 (200 FSB) met waterkoeling op mijn MSI K7 Turbo kunnen OC''en tot 1443 (13 x 111 op 1,85 V). Alles draait nu stabiel op 41 C stressed. Zet ik mijn FSB op 113 dan krijg ik de mededeling ''Windows veroorzaakt algemene beschermingsfout'' en een blue screen. Wat betekent dat? Geeft mijn hardware het bij die FSB instelling op? maar waarom dan die mededeling?
Met een Abit KT7 kon ik ook totaal niet overklokken op FSB. Later wel op die nep multiplier van 13 : 12x104. KT7A doet het beter, maar ik moet nog ff uitvinden hoe stabiel die nu echt is op 137 Mhz.
One of the animals has left its cage today.
Misschien een kwestie van beter geheugen kopen?? Geheugen wat overclocking meer toestaat?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
''k heb er een paar reepjes Crucial PC 150 in zitten, dus dat kan het probleem niet veroorzaken....
Oc via de FSB is ook niet echt mijn favoriete manier van Oc, aangezien dat je hele FSB oc (als je het via bios doet). Dus ook je pci sloten, ide connecters, dimm sloten etc word allemaal sneller erdoor. Dus dan is het maar de vraag of je PCI kaartjes dat aankunnen (of je geheugen, hdd''s etc)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb die MSi geen instelling : Host+clsk (of zoiets)
misschien push je bepaalde onderdelen te ver.
pci-kaartje die niet van hogere bus-snelheden houden.
Goed voorbeeld is een sbLive! of een scsi-kaartje of zelfs een el cheapo netwerkkaartje
misschien push je bepaalde onderdelen te ver.
pci-kaartje die niet van hogere bus-snelheden houden.
Goed voorbeeld is een sbLive! of een scsi-kaartje of zelfs een el cheapo netwerkkaartje
Timing van de geheugenchips is vaak het probleem...heb je die op ''by SPD'' staan, zo ja, zet ze dan eens op 3/3/3. Misschien niet wenselijk, maar je weet dan in ieder geval waar het aan ligt.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Pagina: 1