De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb ook eens een 80mm uit een Compaq 200W-voeding gehaald. Zoog hard! En dan bedoel ik de negatieve manier!
Mijn 60mm fan van de CoolerMaster deed VEEL beter (30C!
).
Maar als je hem toevoegt en niet gebruikt als vervanging maakt het nix uit. Hoe meer hoe beter!
Ik heb een kameraad die wat van elektriciteit weet, is wel handig. Die soldeert dat ding overal op. En het werkt nog ook!
Mijn 60mm fan van de CoolerMaster deed VEEL beter (30C!
Maar als je hem toevoegt en niet gebruikt als vervanging maakt het nix uit. Hoe meer hoe beter!
Ik heb een kameraad die wat van elektriciteit weet, is wel handig. Die soldeert dat ding overal op. En het werkt nog ook!
Verwijderd
Het maakt volgens mij niet veel uit!!
Ik zou zeggen hang hem aan je voeding met een schakellaartje er tussen dan kun je hem nog een beetje regelen (uit, 7V en 12V)ook!!:)
Ik zou zeggen hang hem aan je voeding met een schakellaartje er tussen dan kun je hem nog een beetje regelen (uit, 7V en 12V)ook!!:)
ik heb hier ook 3 watt YS-techs aan mijn moederbord hangen dus een 12 volt bij .13 amps zal ook wel goed gaan (1,56 watt ofzo).
Het zwaarste wat deze asus kan trekken is ongeveer 4.5 watt.
Het zwaarste wat deze asus kan trekken is ongeveer 4.5 watt.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)