Toon posts:

[BC3] wel of geen ledje in draadloze muis??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik had vandaag mijn muis open (logitech cordless pro ergonomisch gevormde shit) nu had ik nog een ledje liggen en die kan ik ergens wel vast zetten.. alleen staat deze ook aan als de pc uitstaat.. maar goed dan haal ik ff de batterij eruit.. dus das het probleem niet... maar trekt zo''n lampje veel stroom??

het is een gewoon ledje met een diameter van 5mm... keb een oranje en een groene.. :)

Verwijderd

Veel stroom trekt een LED niet!! (Weet niet meer hoeveel:?)

Maar heb jij zin om elke keer je batterijen eruit te halen??? Dat zou ik niet hebben!!:)

Je kunt het doen maar dan zijn dus je batterijen gewoon wat eerder leeg!!

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
een ledje trekt iets minder als 20 mA.
niet erg veel dus,
maar waarom wil je een ledje in je muis??

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:56

Lordy79

Fundamentalist

Op woensdag 09 mei 2001 00:41 schreef the12be het volgende:
een ledje trekt iets minder als 20 mA.
niet erg veel dus,
maar waarom wil je een ledje in je muis??
ik denk omdat het STOER is :)

Overigens zaten er bij de eerste optische muizen van logitech een lampje + batterij in de verpakking verwerkt en die doen het MAAAAAAAAAAAAAAAAANDEN.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

FF rekenen:

2 batterijen, waarschijnlijk 700mAH per stuk, dus totaal 1400mAH. Ledje = 20mA

1400/20= 70 uur! En da''s zonder gebruik van de muis. Je kan een low-current ledje kopen, die gebruiken ongeveer 10x zo weinig, wat je ongeveer 700 uur oplevert. (da''s nog steeds maar 29 dagen, excl. gebruik van de muis)
Niet aan te raden dus...

Het ledje in die verpakking ging zo lang mee omdat hij knippert. Die flits is heel erg kort, misschien brand het ledje dus maar een paar procent van de tijd, en dus gaat het batterijtje veel langer mee...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Sommige mods hoeven niet nuttig te zijn, maar doe je gewoon omdat het mooi is. Maar om nu m''n muis te gaan slopen omdat je een lampje erin wilt....
maaja moe je zelf weten

Geen inspiratie

Pagina: 1