Het zijn nogal brakke foto''s (Mavica suckz nvdr) maar als hij helemaal af is maak ik nieuwe foto''s . http://www.geocities.com/real_raichu70
Wel makkelijk dat die het ook doet 
Nu weer wel
ziet er idd wel netjes uit.
Nu weer wel
ziet er idd wel netjes uit.
| I've got permission to color outside the lines |
Hmmh, spuitwerk vind ik niet zo mooi gedaan, verder ziet het er leuk uit.........
iddOp dinsdag 08 mei 2001 20:40 schreef LoneStarr het volgende:
Hmmh, spuitwerk vind ik niet zo mooi gedaan, verder ziet het er leuk uit.........
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wel , tis nog maar eerste laag , komen er nog 3 ofzo over na opschuren en dan 2 lagen vernis . Ben er trots op om carbonised te zijn ! Owja , spuitwerk is best wel VEEl beter als op de foto''s , tis gewoon die brakke Mavica die het verneukt . Maar binnenkort staan m''n Fan''s en grillz er ook in en kan ik een Kodak 2.8 Mpixel lenen .
dat carbon ziet er echt goed uit
:9~Inderdaad!Op dinsdag 08 mei 2001 21:01 schreef wipe-out het volgende:
dat carbon ziet er echt goed uit![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Opplak carbon bij een motorzaak ofzo?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
leuk gedaan 
(maar god ik word ziek dat iedereen de zelfde kast koopt. en waarom?! wie wil er nou niet een orginele kast kopen?)
maja das mijn mening.........
(maar god ik word ziek dat iedereen de zelfde kast koopt. en waarom?! wie wil er nou niet een orginele kast kopen?)
maja das mijn mening.........
Skusee , dit is wel geen HQ08 ofzo , tis gewoon Target kastje . De carbonfolie is gewoon tuning folie die je in de Makro kan krijgen , kost 500BEF/25fl per rol 50*50cm . Van betere kwaliteit (ja nog beter , maar niet verschrikkelijk beter) is de Folia Tec folie (verkrijgbaar in de betere gabbershop) , even grote rol met ook cutter en anti-bellen ding , maar kost verdomme 1400BEF/+-70fl voor een rol . Mijn keuze was snel gemaakt .
Pagina: 1