[BC3] Mooi plastic bol-venstertje??

Pagina: 1
Acties:

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Nu ik er over na denk, ik heb een kleine (glazen) vissekom, maar is er te zagen in glas?

greetz

nog steeds een nickchange

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Hey,

Over een klein poosje krijg ik een PC en ik ben nu bezig voorbereidingen te nemen voor mijn 1e CaseMod. Nou lijkt me zo''n gat in de voorkant erg mooi, en ik heb het één en ander uitgezocht en ik weet nu hoe ik het wil en zeer waarschijnlijk ga doen. Ik maak een gat onderin(=blowhole) maar wil hem gebruiker puur voor de sier. Achter dat gat wil ik een stoort van bol staand plastic venstertje doen dat dus naar buiten toe bol staat. Weet iemand ofzo iets te koop is, want zelf maken lijkt me onmogelijk.

Voor degenen die de moeite hebben genomen het stuk door te lezen, bedankt.
Alvast bedankt voor de reacties.

Greetz R:)B

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Op dinsdag 08 mei 2001 17:43 schreef Power Boy het volgende:
Hey,

Over een klein poosje krijg ik een PC en ik ben nu bezig voorbereidingen te nemen voor mijn 1e CaseMod. Nou lijkt me zo''n gat in de voorkant erg mooi, en ik heb het één en ander uitgezocht en ik weet nu hoe ik het wil en zeer waarschijnlijk ga doen. Ik maak een gat onderin(=blowhole) maar wil hem gebruiker puur voor de sier. Achter dat gat wil ik een stoort van bol staand plastic venstertje doen dat dus naar buiten toe bol staat. Weet iemand ofzo iets te koop is, want zelf maken lijkt me onmogelijk.

Voor degenen die de moeite hebben genomen het stuk door te lezen, bedankt.
Alvast bedankt voor de reacties.

Greetz R:)B
Geen dank (voor het doorlezen):P. Je wilt dus eigenlijk geen blowhole (=fan achter je gaatje), maar een raamje voorin met een bol venster.
Waar het te koop is weet ik niet, maar het lijkt me zelf te maken (ik zou het niet aan beginnen). Maar je kan een stuk plastic (plexiglas) kunnen verwarmen en dan over een bal ofzo leggen en dan drukken, en dan heb je een bolling en dan uitzagen.
Is wat werk, maar het moet kunnen denk ik.
Suc6 :)

And now the most interresting part of deze grot

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Ah, nu komt de newbie (ik) uit het ei :P

Ik ga een hole maken, geen blowhole, komt geen fan achter, misschien later. Is eerst puur voor de sier.

Toch bedankt voor de reactie. Waar zou ik zoiets kunnen kopen?

Greetz

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Ik is ook een newbie en bereid me ook voor op de komst van me eigen PC. Maar ikke maak wel een blowhole (met fan dus:P).
Jij wil dus zoiets als van die onderwaterlichten in het zwembad :? Zo bol :?
Lijkt me niet dat zoiets te koop is, ja ken een zo''n rond aquarium gaan verzagen of een plastik bol ofzo. Moet wel te doen zijn :)
Nogmaals suc6

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op dinsdag 08 mei 2001 18:00 schreef Power Boy het volgende:
Nu ik er over na denk, ik heb een kleine (glazen) vissekom, maar is er te zagen in glas?

greetz
Damn, dacht net hetzelfde (lees me post hierboven) over dat aquarium (=vissekom:P).
Maar dat moet wel kunnen ja, vraag ff bij de prax ofzo :)
Kan ook bij de sloop zo''n verotte koplamp kopen voor een knaak ofzo :? Weet niet of dat kan maar is ook rond, niet zo mooi maarja.
En weer suc6 :)

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Trouwens, hoe zit het met garantie? Die vervalt gewoon he? Dan wacht ik tot die sowieso is vervallen (1 jaar) tot die tijd moet ik het doen met alleen wat xtra lichtjes, zonder zagen in de kast, maar wel in de klapjes voor cd-roms e.d.

/me Boy is 15

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Graag, dan weet ik waar je het over hebt.

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op dinsdag 08 mei 2001 18:05 schreef Power Boy het volgende:
Trouwens, hoe zit het met garantie? Die vervalt gewoon he? Dan wacht ik tot die sowieso is vervallen (1 jaar) tot die tijd moet ik het doen met alleen wat xtra lichtjes, zonder zagen in de kast, maar wel in de klapjes voor cd-roms e.d.

/me Boy is 15
Kapjes voor de Cd-rom :?
Daar hoef je niet voor te zagen. En trouwen, je kast blijft het doen als je erin zaagt hoor :P
Wanneer verhaal je nou garantie op je kast :? Nooit.
Gewoon zegen, een kast kost je ook niks. En het kan alleen lelijk worden, dat maakt ook niks uit, als het mislukt dan koop je of een nieuwe of je zet hem in de kast ofzo.
Verder kan je ook zo''n truttenware bakje kopen (of van mam jatten:P) en die erachter lijmen :)

* mr_fragle is bijzonder creatief vandaar

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
oja, weet je wat me op het idee heeft gebracht?
Die nieuwe HP computers. Met die mooie blauwe frontjes, evenals sommige Compaq''s.
Prachtig vindt ik dat! :9~:9~:9~:9~:9~:9~

EDIT/ Wat is typen moeilijk als het snel moet. ''k ga nu ff eten, tot strax.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

als 1e in glas ken je niet zagen, daar moet je speciale spullen voor hebben en dan nog in rond glas is het extra moeilijk

Ik zal mijn idee maar spuien.... maak een gat en stop er zo''n bol in die je koopt bij de blokker voor 14,95 waarbij van die blauwe lichtflitsen in komen, kei mooi en werkt op een batterijtje..... en een leuke decoratie....

Laat wel ffff een foto zien.....

Mazzel

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je hebt ook van die machines, daar zitten van die ''verrassingseieren'' in en die heb je dan weer in het groot. Daar zit dan zo''n knuffel in ofzo. Misschien wil je er zo 1 vinden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zoals een van mijn voorgangers al zei:

Maak een stuk plexiglas warm met een verfafbrander. Druk ''m daarna over een bal of over je knie. Of over die mooie ronding in je buurmans porsche.

En glas kan je niet zagen--> duh |:(

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Daarom leek het me ook al zo onwaarschijnlijk. Ik ga donderdag wel eens stiekum (:P) aan de gang tijdens handvaardigheid....

Greetz,

bedankt voor alle reacties.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Soms zijn er wel eens plastic verpakkingen, die ook in de vorm van een bol zijn. Lijkt me ook geschikt voor het doel dat jij zoekt. Moet je maar tussen je ouwe rotzooi kijken of er toevallig nog wat verpakkingsmateriaal ligt. Of misschien werk je bij een winkel? Bij blokker hebben ze weleens ronde dingetjes, dus daar kan je wsch wel slagen.

Overigens, ik denk dat het niet echt een stevige oplossing is hoor, om van dat plastic te gebruiken, maar dat is een tweede punt... ;-)

• MrZed

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
In bed lag ik weer eens na te denken (ja in bed ja) En ik bedacht me, bij een knutsel zaak moeten ze van die bollen hebben die doormidden kunnen (hoef ik niet te zagen :P)

Je weet wel van die doorzichtige plastic (stevig!) bollen, bij blokker/marskramer e.d. Het is voor van die knutsel moeders, die proppen zo''''n bol vol met troep en hangen hem ergens op. :)

Nouja, ik dacht laat ik mijn idee delen. GReeTZ me.

Pagina: 1