nog steeds een nickchange
Over een klein poosje krijg ik een PC en ik ben nu bezig voorbereidingen te nemen voor mijn 1e CaseMod. Nou lijkt me zo''n gat in de voorkant erg mooi, en ik heb het één en ander uitgezocht en ik weet nu hoe ik het wil en zeer waarschijnlijk ga doen. Ik maak een gat onderin(=blowhole) maar wil hem gebruiker puur voor de sier. Achter dat gat wil ik een stoort van bol staand plastic venstertje doen dat dus naar buiten toe bol staat. Weet iemand ofzo iets te koop is, want zelf maken lijkt me onmogelijk.
Voor degenen die de moeite hebben genomen het stuk door te lezen, bedankt.
Alvast bedankt voor de reacties.
Greetz R:)B
Geen dank (voor het doorlezen):P. Je wilt dus eigenlijk geen blowhole (=fan achter je gaatje), maar een raamje voorin met een bol venster.Op dinsdag 08 mei 2001 17:43 schreef Power Boy het volgende:
Hey,
Over een klein poosje krijg ik een PC en ik ben nu bezig voorbereidingen te nemen voor mijn 1e CaseMod. Nou lijkt me zo''n gat in de voorkant erg mooi, en ik heb het één en ander uitgezocht en ik weet nu hoe ik het wil en zeer waarschijnlijk ga doen. Ik maak een gat onderin(=blowhole) maar wil hem gebruiker puur voor de sier. Achter dat gat wil ik een stoort van bol staand plastic venstertje doen dat dus naar buiten toe bol staat. Weet iemand ofzo iets te koop is, want zelf maken lijkt me onmogelijk.
Voor degenen die de moeite hebben genomen het stuk door te lezen, bedankt.
Alvast bedankt voor de reacties.
Greetz R:)B
Waar het te koop is weet ik niet, maar het lijkt me zelf te maken (ik zou het niet aan beginnen). Maar je kan een stuk plastic (plexiglas) kunnen verwarmen en dan over een bal ofzo leggen en dan drukken, en dan heb je een bolling en dan uitzagen.
Is wat werk, maar het moet kunnen denk ik.
Suc6
And now the most interresting part of deze grot
Ik ga een hole maken, geen blowhole, komt geen fan achter, misschien later. Is eerst puur voor de sier.
Toch bedankt voor de reactie. Waar zou ik zoiets kunnen kopen?
Greetz
Jij wil dus zoiets als van die onderwaterlichten in het zwembad
Lijkt me niet dat zoiets te koop is, ja ken een zo''n rond aquarium gaan verzagen of een plastik bol ofzo. Moet wel te doen zijn
Nogmaals suc6
Damn, dacht net hetzelfde (lees me post hierboven) over dat aquarium (=vissekom:P).Op dinsdag 08 mei 2001 18:00 schreef Power Boy het volgende:
Nu ik er over na denk, ik heb een kleine (glazen) vissekom, maar is er te zagen in glas?
greetz
Maar dat moet wel kunnen ja, vraag ff bij de prax ofzo
Kan ook bij de sloop zo''n verotte koplamp kopen voor een knaak ofzo
En weer suc6
/me Boy is 15
Kapjes voor de Cd-romOp dinsdag 08 mei 2001 18:05 schreef Power Boy het volgende:
Trouwens, hoe zit het met garantie? Die vervalt gewoon he? Dan wacht ik tot die sowieso is vervallen (1 jaar) tot die tijd moet ik het doen met alleen wat xtra lichtjes, zonder zagen in de kast, maar wel in de klapjes voor cd-roms e.d.
/me Boy is 15
Daar hoef je niet voor te zagen. En trouwen, je kast blijft het doen als je erin zaagt hoor
Wanneer verhaal je nou garantie op je kast
Gewoon zegen, een kast kost je ook niks. En het kan alleen lelijk worden, dat maakt ook niks uit, als het mislukt dan koop je of een nieuwe of je zet hem in de kast ofzo.
Verder kan je ook zo''n truttenware bakje kopen (of van mam jatten:P) en die erachter lijmen
* mr_fragle is bijzonder creatief vandaar
Die nieuwe HP computers. Met die mooie blauwe frontjes, evenals sommige Compaq''s.
Prachtig vindt ik dat! :9~:9~:9~:9~:9~:9~
EDIT/ Wat is typen moeilijk als het snel moet. ''k ga nu ff eten, tot strax.
Ik zal mijn idee maar spuien.... maak een gat en stop er zo''n bol in die je koopt bij de blokker voor 14,95 waarbij van die blauwe lichtflitsen in komen, kei mooi en werkt op een batterijtje..... en een leuke decoratie....
Laat wel ffff een foto zien.....
Mazzel
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maak een stuk plexiglas warm met een verfafbrander. Druk ''m daarna over een bal of over je knie. Of over die mooie ronding in je buurmans porsche.
En glas kan je niet zagen--> duh
Greetz,
bedankt voor alle reacties.
Overigens, ik denk dat het niet echt een stevige oplossing is hoor, om van dat plastic te gebruiken, maar dat is een tweede punt... ;-)
Je weet wel van die doorzichtige plastic (stevig!) bollen, bij blokker/marskramer e.d. Het is voor van die knutsel moeders, die proppen zo''''n bol vol met troep en hangen hem ergens op.
Nouja, ik dacht laat ik mijn idee delen. GReeTZ me.