Toon posts:

[BC3] Razer Boomslang modd''ing (hulp nodig)

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ehh hoi.. :)

zoals als vele weten heeft de boomslang een paar probs. 1 prob is dat de 2 grote knoppen elkaar vooraan kunnen raken en het dus zo moeilijk maakt om te klikken... Dit valt makkelijk op te lossen door een stukje af te snijden of te schuren van een knop.

Nu is er nog een grotere prob!
De muisbal slipt af en toe! en daardoor blijft je cursor lekker stil staan op het sherm.. wreed irri als je bezig bent of niet?

Nou hebben ze op OC-shoot er een oplossing ervoor gevonden.. zie hier: http://www.ocshoot.com/razerfix.htm

De oorzaak bleek het 3e wieltje in de muis te zijn... Deze is van plastic.. en bij ocshoot hebben ze ''m in het aluminium nagemaakt

Nu is de vraag. Wie weet een winkel/bedrijf of een doe het zelf persoon, waar we dit ook kunnen laten maken!

Greets ShaDoW

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
denk dat me pa dat wel kan op z''n werk

Verwijderd

Topicstarter
Please vraag het hem! je zou een redder zijn voor alle boomslang eigenaren :) LOL jhehehh

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

''t Is toch te belachelijk voor woorden dat dit soort probs optreden bij zo een dure muis?!|:(
Valt me echt zwáááár tegen:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
he Clithopias, heb je ''t al gevraagd?

Zijn er misschien nog mensen die weten waar het ook kan?

Mzzls ShaDoW

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:49
Ik weet wel, dat als je een muis hebt met een lasertje dat probleem NOOIT krijgt van dat wieltje.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Lasertje sucked is te traag namelijk.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
in mijn budget muisje van 15,- wat ik hier nog heb lopen slingeren (CS-en met trackball is niet gaaf) zit ook een metalen wieltje.!

dus niks raar na laten maken, gewoon ff op een computerbeurs uit een bak een kapotte muis vissen, en vragen of je em voor een knaak mag hebben, en ff het metalen wieltje eruit halen.....

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
LAZER is juist helemaal niet langzaam, de meeste zijn veel snellere als een anologe ouderwetse antieke >:) balletjes muis!
Op de Razers na dan!

Verwijderd

Topicstarter
Razer muizen zijn best wel erg.. door die muis ben ik er achter gekomen dat mijn Everglide Giganta FLUT ding niet plat is maar hol.. dit kon ik maar niet recht krijgen.

Dus de buis wiebelde erop! wreed irri!!
Met een optische had ik er geen last van..

Maar nu heb ik een fUNC mousepad en dat is perfect! altijd plat! en is niet zo hoog/dik als everglide of een ratzpatz ( zit geen verschil tussen volgens mij... alleen de vorm )

Maar dit gaat weer off topic...
Weet niemand een ijzer zaakje in Rotterdam ofzow?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb wel ledjes in me razor boomslang gedaan :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nou ik weet het niet.
Maar ik heb diverse muizen onderzocht of er een stalen rolletje inzat omdat ik binnenkort een razer koop.

Niks gevonden.

Heb je al wat gevonden misschien?
Zijn misschien te bestellen?

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 19:08 schreef Demoniac het volgende:
''t Is toch te belachelijk voor woorden dat dit soort probs optreden bij zo een dure muis?!|:(
Valt me echt zwáááár tegen:(
helemaal mee eens Razor Boomslang :r :r :r RSI kweeker nu. 1 koop gewoon een optische mouse van M$ of logitech heb je nooit probs

mzls

Verwijderd

Ik heb die gasten van die site ff gemaild voor een adresje in de USA.

En dan ga ik ff kijken of ik er een hoop kan bestellen tegelijk.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
nou ik heb een tijdje met een logitech pilot gespeeld paar dagen terug, en daar kan ik dus echt NIET me spelen (gebruikte ik voor gamez voor boomslang) dus ik zit nu vast aan een boomslang... *help* :)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 00:40 schreef -Dissection- het volgende:
heb wel ledjes in me razor boomslang gedaan :9~
dat schreeuwt om een foto :)

en een razor een rsi muis nee ik heb lomp grote handen en heb nergens last van :)
en ik speel GEEN quake *wel gedaan maar dat telt niet* speel nu cs :P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Topicstarter
he jordyB

Ik heb ook nog gezocht om het wieltje te vervangen naar een aluminium versie.. Ik ben nu uitgekomen bij een iemand die weer modelbouw maloten kent. En hij zei dat die ook kleine onderdeeltjes zoals tandwielen zelf maken.
Daar krijg ik binnenkort meer info over.

Ik heb ook geprobeerd om het wieltje te vervangen door een van een logi pilot+ mouse, deze is een tikkeltje groter.

Helaas zat ie niet helemaal lekker op z''n plek en zit ik nu weer met het orginele opgescheept.

Die boomslang is voor mij geen RSI kweeker.. ik ben er nu aan gewend en me oude optical van logi zit ook niet meer lekker nu :)

Ook heb ik verschillende mousepads geprobeerd. Waaronder de everglide en surface 1030 ( fUNC )... persoonlijk vindt ik de fUNC echt veruit de beste.. puur omdat deze plat is en daardoor je hand niet optilt en niet kan verbuigen zoals een everglide of ratzpatz (zie geen verschil tussen die twee maar goed ..everglide&ratzpatz bedoel ik dus)

Ik laat ''t weten zodra ik me wieltje heb :) en of er grotere partijen van gemaakt kan worden voor jullie!

Mzzls ShaDoW

• DDreameRR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-02 20:19
Ik heb nog meer probs met deze muis :( Belachelijk gewoon, dok je ff 250 piek ervoor en dan dit:

Mijn scrollwhell gaat wellus spontaan scrollen zondat dat ik mijn muis aanraakt, heel irri in spellen met weapon switching. Laatst gingen mijn knoppen moelijker klicken, zit vuil in ofzow heb geen idee (durf m niet open te maken anders vervalt garantie) En een week geleden ging ook nog mijn linker muisknop ipv klicken dubbelklicken. Niets aan te doen echt. En ik word helemaal gek ennuh .. ennuh die Razer dudez kunnen ook nog geen support bieden aangezien ze bankroet waren. Nu maar w88 totdat ik ze om een nieuwe kan vragen :(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Uuh, beetje oud topic opgevist?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• DDreameRR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-02 20:19
ja klopt :) moet t gewoon erguns kwijt ;(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

nieuw topic was leuk geweest

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 21:28 schreef DDreameRR het volgende:
Ik heb nog meer probs met deze muis :( Belachelijk gewoon, dok je ff 250 piek ervoor en dan dit:
Mijn scrollwhell gaat wellus spontaan scrollen zondat dat ik mijn muis aanraakt, heel irri in spellen met weapon switching. Laatst gingen mijn knoppen moelijker klicken, zit vuil in ofzow heb geen idee (durf m niet open te maken anders vervalt garantie) En een week geleden ging ook nog mijn linker muisknop ipv klicken dubbelklicken. Niets aan te doen echt. En ik word helemaal gek ennuh .. ennuh die Razer dudez kunnen ook nog geen support bieden aangezien ze bankroet waren. Nu maar w88 totdat ik ze om een nieuwe kan vragen :(
hmm.. ik heb PRECIES hetzelfde :'(
maaaaar ik ga em vandaag proberen in te ruilen, je hebt namelijk 3 jaar garantie!! een vriend van mij had ook deze problemen en kreeg gewoon een nieuwe.. dat is wel netjes.. maar dat was wel voordat karna ermee kapte. Maar nu hebben ze een nieuwe leverancier, dus ik heb nog hoop :Y)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, 2 vragen in 1 topic behandelen is dan weer iets TE efficient :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.