De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet echt die-hard overclocking hiero (pentium-II400@500) maar wel iets over ventilatoren. Ik heb dus een koeler op dat ding zitten met 2 50mm fans. Maar die maken herrie, want ze zijn al 2 jaar oud.
Ik wil dus nieuwe hebben. Welke kan ik het beste kopen? Ze moeten niet te duur zijn en weinig geluid maken. En ook in de buurt van R''dam te krijgen zijn.
Iemand een idee? Alvast bedankt....
Ik wil dus nieuwe hebben. Welke kan ik het beste kopen? Ze moeten niet te duur zijn en weinig geluid maken. En ook in de buurt van R''dam te krijgen zijn.
Iemand een idee? Alvast bedankt....
en waarom zou dit niet mogen dan?Op dinsdag 08 mei 2001 15:54 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Uhm, volgens mij mag een topic als deze niet. Wil niet lullig doen...
Keer gelezen in een een FaQ van GoT... Uhm, je mag geen loze info vragen, vanuhm: Hoelaat gaat de bus vanuit amsterdam naar rotterdam.Op dinsdag 08 mei 2001 16:28 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
en waarom zou dit niet mogen dan?
Verwijderd
Ga je moeder verbeteren.Op dinsdag 08 mei 2001 16:48 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Keer gelezen in een een FaQ van GoT... Uhm, je mag geen loze info vragen, vanuhm: Hoelaat gaat de bus vanuit amsterdam naar rotterdam.
ik weet wel wat de beste ventilatoren zijn.
namelijk papst en panaflo.
panaflo is helaas alleen in het buitenland te krijgen.papst is inmiddels ook in nederland redelijk te krijgen.zijn erg goed en stil!
ik weet niet wat je zoekt maar ik weet dat de papst ventilatoren veel langer meegaan dan die goedkope met gleilagers!ze hebben het dubbel aantal bedrijfsuren.ben je op lange termijn denk ik toch goedkoper uit.
hier zijn ze o.a. te koop:
Display Electronika. deze hebben veel nevenvestigingen in de grote steden dus wellicht dat er ook eentje in rotterdam zit?!
namelijk papst en panaflo.
panaflo is helaas alleen in het buitenland te krijgen.papst is inmiddels ook in nederland redelijk te krijgen.zijn erg goed en stil!
ik weet niet wat je zoekt maar ik weet dat de papst ventilatoren veel langer meegaan dan die goedkope met gleilagers!ze hebben het dubbel aantal bedrijfsuren.ben je op lange termijn denk ik toch goedkoper uit.
hier zijn ze o.a. te koop:
Display Electronika. deze hebben veel nevenvestigingen in de grote steden dus wellicht dat er ook eentje in rotterdam zit?!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
volgens mij zit er ook een display elektronica in rotterdam.daar hebben ze ook papst koelers!
* Stacium vindt dit geen onnozel vraagjeOp dinsdag 08 mei 2001 16:48 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
[..]
Keer gelezen in een een FaQ van GoT... Uhm, je mag geen loze info vragen, vanuhm: Hoelaat gaat de bus vanuit amsterdam naar rotterdam.
ik vraag me ook af waar je goeje fans kan kopen in Rdan
It seemed like a good idea at the time
en hier zijn ze ook te koop.
deze leverancier kan ze in allerlei soorten en maten bestellen!
http://www.space-promotion.nl/
deze leverancier kan ze in allerlei soorten en maten bestellen!
http://www.space-promotion.nl/
Laat maar. Er zijn genoeg mensen die afgeblaft worden als zij met zo''n vraag aankomen.. Ik dacht dat ik in mijn recht stond. Mijn excuses hiervoor..
Pagina: 1