[BC3] overklokken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik info kan vinden over overklokken van mijn pIII 667. Wil heb minstens op 800 laten draaien. misschien heeft iemand hier ervaring mee en zijn hele overklokproces opgeschreven. graag wat info hierover...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien is het handig als je dit vraagt in overklocking...

Of search even in overclocking, Zijn vast al topics over geweest.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 17:48

Snijkoek

Metal up your ass

Je gaat naar configuratie scherm... Daar klik je op overklokken. Geef de proc snelheid, de mem snelheid en alles wat je wil oc-en aan (oa voltage ed). Effe restarten, Tata!! lekker snel

PS.. Dit is het windows operated systems forum... :P

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
>> [url="/listtopics.php/22"]Die-hard Overclocking & Case Modding[/url]

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:22
hoe wou je dat gaan koelen?
ik heb p3 500 @ 620 met een grote blokker ventilator erin :9 als ik hem ga testen met stabiliteit test ergens gevonden op internet word ie neit warmer dan 37 graden :) nu is 25 graden en mainboard 27 :):):)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe ik dat ga koelen, dat wil ik nou o.a graag weten ;).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kRyPtO
koop een grote ventilator bij de blokker die net zo groot als je kast is schroeg de een zeikant er uit en zet hem er in :) je moet eerst ff kijke wat voor proc je hebt een slot 1 ofzo zal wel ergens in je boekje van je prc. staan of in het boekje van je mainboard en kijk dan pas wat voor koeler je kan kopen toch mede tweakers

• kRyPtO
ftp://ftp.zdnet.com/threedee/tweakfiles/diagnostic/hmonpro.zip met dit progje kan je zien hoe warm alles word in windows hoe je nie elke x in je bios te kijke

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Please use de search.
Knopje bovenaan.
Pagina: 1