De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lijkt me klote. Als je als ondertitel Tuningboy hebt. En je weet niet hoe je je videokaart moet overklokken (= sneller maken)
En je bent dan ook nog niet eens bereid er ook maar enige handeling voor uit te voeren.
Ik zou zeggen, koop een nieuwe, want een viper 550 is gewoon traag, en daar is niet veel meer aan te doen...
En je bent dan ook nog niet eens bereid er ook maar enige handeling voor uit te voeren.
Ik zou zeggen, koop een nieuwe, want een viper 550 is gewoon traag, en daar is niet veel meer aan te doen...
Geen inspiratie
dat is dus gewoon, heel moeilijk.. je hebt een oud kaartje ( oud oud wat is oud ) en waarschijnlijk wil je spellen spelen die je kaartje niet echt trekken..
Meer dan de laatste detonater downloaden kan je dan niet echt doen, als je niet wil sleutelen he
Meer dan de laatste detonater downloaden kan je dan niet echt doen, als je niet wil sleutelen he
Bovendien de V550 is niet erg best OC-baar.
Nu ook zonder stropdas
Je kan dmv tntclock of powerstrip gewoon de snelheid van de core en het geheugen aanpassen. Maar erg veel nut heeft het niet. Scheelt te weinig. Want dan moet je wel een fan op het heatsinkje maken, want bij mij wert i zonder ocen al veel te warm.
I, for one, like Roman numerals
Pagina: 1