De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
weet iemand nog winkel waar ik (online) goedkoop de blue orb kan kopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
past nie
die blue orb heb 3 draadjes, ik kan er maar 2 hebben
wil trouwens wel blorb hebben, maar is 40 piek
Je hebt maar 2 draadjes nodig hoor..
Je kunt die gele gewoon doorknippen.
Die is voor het RPM door te geven.
Rood en zwart zijn voor de stroomtoevoer.
In iedergeval, dat dacht ik dan, want zo was het met vrijwel alle andere coolers ook..
]-[enk..
Je kunt die gele gewoon doorknippen.
Die is voor het RPM door te geven.
Rood en zwart zijn voor de stroomtoevoer.
In iedergeval, dat dacht ik dan, want zo was het met vrijwel alle andere coolers ook..
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
ik zou geen cent meer uitgeven aan zo''n videokaart. Leg je geld bij elkaar en koop een nieuwe. Want voor een paar tientjes een blue orb hierop zetten is echt onzin, in mijn ogen...
En waar hebben we het nu over, je videokaart die te heet word, of je Cpu die niet over de 600 mhz wilt
En waar hebben we het nu over, je videokaart die te heet word, of je Cpu die niet over de 600 mhz wilt
Geen inspiratie
sorry in eerste instantie videokaart die erg heet wordt.
Nu gaan we over op waarom mijn cpu nu ineens niet meer op 600mhz gaat
Zal format c: en alles opnieuw installeren helpen? staat namelijk nogal wat rotzooi op me hd
Nu gaan we over op waarom mijn cpu nu ineens niet meer op 600mhz gaat
Zal format c: en alles opnieuw installeren helpen? staat namelijk nogal wat rotzooi op me hd
Pagina: 1