[BC3] Videokaart waterkoelen

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
ff zoeken helpt hoor!

Je kaart ''s avonds in zo''n anti-statisch zakje in de diepvries leggen en dan de volgende ochtend ofzo voorzichtig draaiende bewegingen maken om hem eraf te halen.

Verwijderd

Dag die-hard tweakers :)

Ik ben plannen voor waterkoeling voor m''n tbird aan het beramen, en ik dacht eraan om een koelblokje op m''n geforce2mx (hercules prophet) te zetten...

-Heeft een van jullie dit gedaan op zijn videokaart?

-Heb je dan de heatsink die er (op mijn kaart) op zit weggehaald? hoe? Hij zit nl. vast met van die permanento-koelprut...

velen dank...

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
volgens mij heeft het geen zin om watercooling op je vidkaart te zetten..

ook al krijg jeje core 10Mhz hoger, qua 3D presentaties maakt het geen ene &^$^%$ uit :(

of wilde jeje geheugen ook gaan coolen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 20:50 schreef Cutebritney het volgende:
volgens mij heeft het geen zin om watercooling op je vidkaart te zetten..

ook al krijg jeje core 10Mhz hoger, qua 3D presentaties maakt het geen ene &^$^%$ uit :(

of wilde jeje geheugen ook gaan coolen?
Ik denk niet dat het geheugen met watercooling ineens veel hoger kan dan met alleen luchtcooling..

Toen ik mijn mx op ramsinks en een fan trakteerde :D ging de max snelheid van het geheugen met maar 8 MHz omhoog :( en watercooling zal niet veel meer schelen denk ik.

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Lijkt mij idd alleen nuttig als je een plexi kast hebt ofzo. Ziet er vreselijk gaaf uit, maar kost meer dan dat je er lol aan hebt. Zou ik zelf eerder de Northbridge koelen

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33
Waterkoeling op het geheugen heeft is natuurlijk alleen leuk icm een paar kleine peltiers. Dan moet het wel een significant verschil zijn :).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Its been done, didn`t do much, you just should have bought a GeForce 2 GTS...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1