Verwijderd
Dat weet je nooit van tevoren, maar de kans is wel vrij groot jaOp maandag 07 mei 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
nou ja.. de 1,2GHz zou die toch wel kunnen halen.. of niet??
Toch zou ik voor die paar gulden gewoon een AXIA nemen
Verwijderd
voor dat geld kan ik 2 extra voedingen kopen vandaar...
[edit] ff aanpassen..
Verwijderd
vandaar dat ik nu en spire hebt... die is lekker stil..
Alpha PEP66U stil en goed.... klopt dit?
Verwijderd
het ding heb ik nog niet geunlockt maar hij wilde met 100mhz geheugen op 130 mhz al op 1,3ghz lopen (standaard voltage uiteraard).
Alleen vindt ik het een beetje vaag dat ie idle maar 26 graden is en stressed 46 met een coolermaster
What is the best you can get in the Neatherlands anyway? 1.2Ghz? I just bought a 1.33Ghz in Canada for the equivalent of 450 gulden, I sold my 4 month old 900Mhz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
I really don''t think canada has an edge over the netherlands as far as market introduction of CPU''s goes, why you would think so I cannot imagine..
Anyways, why in English? This is a Dutch forum
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sure... I heard promising things about AZIA and AVIA too...Axias don`t always overclock better
AMD Athlon Thunderbird 1333 - HFL 559,- is the best you can get at this moment.What is the best you can get in the Neatherlands anyway? 1.2Ghz?
En inderdaad... dit is een Nederlands forum
Die AMD''s komen toch gewoon bij onze buren in Dresden vandaan toch?
Maar soms heb ik er geen zin in.
After spending time in an english speaking coutry,
word het niet makelijker om nederlands te typen.
This was an experiment.
Om te zijn hoe jullie reageren?
Didn`t you guys notice how
Ik alles had begrepen?
I need to know Dutch to sign up for this forum.
Ik zal nu nederlands blijven praten.
Ik had niemand hier gezien met een 1.33, alleen tot 1.2