Toon posts:

[BC3] AXIA wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor die paar tientjes zou ik gewoon een AXIA nemen.

Verwijderd

ik zag in de pricewatch een Athlon 1GHz en een Athlon 1GHz (AXIA).. die AXIA is een paar tientjes duurder... maar ik heb ook een nieuwe voeding + koeler nodig als ik een TBird aanschaf.... en ik vind een 1GHz opzich al snel zat.. nou ja.. de 1,2GHz zou die toch wel kunnen halen.. of niet??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
nou ja.. de 1,2GHz zou die toch wel kunnen halen.. of niet??
Dat weet je nooit van tevoren, maar de kans is wel vrij groot ja :)

Toch zou ik voor die paar gulden gewoon een AXIA nemen :9

Verwijderd

het scheelt ongeveer 80,-

voor dat geld kan ik 2 extra voedingen kopen vandaar...

[edit] ff aanpassen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou AXIA doen *D

Verwijderd

hhm ik zie nu ook dat mijn koeler tot 1,2GHz gaat.. dus als ik geen AXIA neem zou ik mijn koeler gewoon kunnuh houwe.... want AXIA is voor OC... maar van de andere kant vind ik OC''en ook wel relaxed... ach ja... ik denk dat het gewoon een AXIA wordt... alleen nu nog een koeler... moet wel stil zijn!!

vandaar dat ik nu en spire hebt... die is lekker stil.. :)

Alpha PEP66U stil en goed.... klopt dit?

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Het is overigens belachelijk dat een AXIA core duurder zou moeten kosten, ga gewoon naar een goeie winkel, dan krijg je standaard een AXIA voor een lage prijs. Bij MyCom zag ik trouwens dat de prijzen daar voor TB''s heel laag zijn geworden.

Verwijderd

Ik heb de mijne bij paradigit in Arnhem gehaald. Gewoon ff vragen en dan krijg je er wel 1 voor dezelfde prijs als een gewone.

het ding heb ik nog niet geunlockt maar hij wilde met 100mhz geheugen op 130 mhz al op 1,3ghz lopen (standaard voltage uiteraard).
Alleen vindt ik het een beetje vaag dat ie idle maar 26 graden is en stressed 46 met een coolermaster :?. Idle is mijn northbride nog warmer :?:?:?:?

Verwijderd

ghehe you sound leip

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Axias don`t always overclock better, although some people seem to think that. for $80 you might as well go for the AVIA. Cooling cpus at 1.4Ghz or better takes a decent heatsink, it wouldn`t be a bad idea to upgrade that...

What is the best you can get in the Neatherlands anyway? 1.2Ghz? I just bought a 1.33Ghz in Canada for the equivalent of 450 gulden, I sold my 4 month old 900Mhz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
The 1.33 is and has been available in the netherlands for quite some time now. Right now there seems to be a shortage in supply, but there are still shops out there that carry them.

I really don''t think canada has an edge over the netherlands as far as market introduction of CPU''s goes, why you would think so I cannot imagine.. :)

Anyways, why in English? This is a Dutch forum :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Axias don`t always overclock better
Sure... I heard promising things about AZIA and AVIA too...
What is the best you can get in the Neatherlands anyway? 1.2Ghz?
AMD Athlon Thunderbird 1333 - HFL 559,- is the best you can get at this moment.

En inderdaad... dit is een Nederlands forum :)

Die AMD''s komen toch gewoon bij onze buren in Dresden vandaan toch?

• BC3 Victim
I can type Dutch.
Maar soms heb ik er geen zin in.
After spending time in an english speaking coutry,
word het niet makelijker om nederlands te typen.
This was an experiment.
Om te zijn hoe jullie reageren?
Didn`t you guys notice how
Ik alles had begrepen?
I need to know Dutch to sign up for this forum.
Ik zal nu nederlands blijven praten.

:P

Ik had niemand hier gezien met een 1.33, alleen tot 1.2

Pagina: 1