Toon posts:

[BC3] Ik durf die clip niet verder te duwen (WBK 38)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb net aan de 1ne kant van mn WBK38 van globalwin de clip onder de socket geduwd.

Maar ik moet aan de andere kant zo vreselijk hard duwen met me plaatte schroeven draaier dak bang ben dat ik uitschieters ga maken en dat de core krak zegt. Dit is echt :r!

Kan ik misschien iets fout doen, of is dit gewoon zo waardeloos?

Verwijderd

buig de klip anders ietsjes bij .. zodat headsink en core wel goed contact maken maar minder kracht nodig is!

• Invincible
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-06 13:52

Invincible

Wat denk je zelf???

Wees maar voorzichtig want ik heb bij SWW een paar Thunderbirds in 3en zien liggen.>:)

Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij mijn coolermaster moest ik ook hard duwen. Volgende dag stond clip afdruk nog in mijn vingers >:).

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik heb een paar dagen geleden een Duron 800 met een Coolermaster (tm 1.5 GHz) gekocht en die koeler wilde ook pas klik zeggen na wat buigen en flink wat kracht zetten..
De afdrukken van het moederbord staan nog in de tafel :P

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
TD oplossing: Zet je (platkop)schroevedraaier er niet van boven maar van de zijkant op, je kan dan ook met de hand draaien om de clip uit te buigen om het sockethaakje heen. Risico van doorschieten is zo een stuk minder, echter soms lukt het niet omdat je er simpelweg niet bij kan.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

ff het betere gereedschap er bij pakken dus: combinatie tang e.d.

Verwijderd

Grote platte schroevendraaier pakken. En houd hem op de plek waar je op de coolerclip drukt vast. Zorg dat ie neit wegglipt :)

Verwijderd

Core kan er denk ik wel tegen hoor.. ik heb een fop-32 die hebben volgens mij dezelfde clip.. als je maar zorgt dat ie er recht boven blijft en niet scheef...das dodelijk

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt guys. Ik zit nu naar de motoren van een boeing 747 in de vorm van WBK te luisteren.

Dus de koeler doet het goed :)!

Maar de buurman belde net op of ik mn koeler wat zachter kon zetten :D :r!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:43 schreef Ro2 het volgende:
Bedankt guys. Ik zit nu naar de motoren van een boeing 747 in de vorm van WBK te luisteren.

Dus de koeler doet het goed :)!

Maar de buurman belde net op of ik mn koeler wat zachter kon zetten :D :r!
kzat hier laatst ook al mee bij iemand. was een fop38.

gellukig heeft globalwin dit probleem sirieus genomen blijkbaar want de nieuwe CAK gaat gewoon smooth.

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Je kunt ook voordat je de cooler erop zet dat metalen clipje een beetje rechter buigen waardoor die iets makkelijker te bevestigen is op je proc...

Where is it?

Verwijderd

mietje >:)

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

wie ik :?

naja, laatmaar 8-)

Where is it?

Verwijderd