[BC3] waar thumbscrews in NL kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48
Zijn er nog meer winkels in NL die zogenaamde "thumbscrews" verkopen?

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/images/products/t-thumbscrew100x100.jpg

Volgens de pricewatch namelijk alleen "De Regenboog Computers" voor Fl. 4,95 p/stuk... :( Enuh ik heb er iets van 8 nodig...

Iemand een goedkoper adresje?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31
Probeer eens bij een kleine pc zaak die hebben ze meestal wel

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Regenboog suckt :r wat een @$#$#^&^% k*t zaak is dat zeg!

maar als je alleen tumbsrews koopt kan er niet veel misgaan, zolang je ze niet besteld... ennuh als je ze ophaalt wor je afgezeken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waarom moet je persee die schroeven hebben?

Kan je geen andere gebruiken?

• BC3 Victim
Thumbscrews rulen, maar deze zien er niet uit!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
waarom ZOU je schroeven gebruiken?

Verwijderd

da''s een retorische vraag..

-om resonantie te voorkomen
-om je pc te vervoeren

Verwijderd

Ik heb schroeven / met moertje whatever. En zijn perfect imo.

Verwijderd

Moet je eens naar een 2e hands computerzaakje gaan. Die hebben vaak een doos vol met allerlei schroefjes, waarin je vaak best wel ff mag grabbelen :)

Maar waar komen die schroefjes dan trouwes te zitten? (gewoon nieuwsgierigheid)

Verwijderd

Ik heb ze ook en zijn ideaal.
Op alles zit zo een schroef.

Lekker snel alles openen en dicht doen.

• BC3 Victim
ik ga ze boven mijn sloten doen: snel wisselen van 3dkaarten, geluidskaarten, noem maar op en aan de achterkant voor het snel openen van je kast (die hebbik niet nodig, Antec heeft een butterfly door met handgreep 8-))

Verwijderd

beroof je lokale compaq dealer >:)

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:45

cue

Volgens mij heeft vobis die dingen ook altijd liggen ik gebruik ze in ieder geval ook van m''n vobis pc :( van 10 jaar terug

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
Bij Vobis hebben ze die, kun je altijd wel een paar (of 4) gratis krijgen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• BC3 Victim
ik gebruik ze ook en heb ze van m''n ouwe p150 afgedraait.

Was trouwens ook van vobis (het enige positieve aan die hele computer was dat er thumscrews aan zaten) heeft vobis zeker over nagedacht. Scheelt ze veel werk als er weer eens eentje terugkwam als er iets niet klopte ;)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik had ze laatst met de grote CaseETC bestelactie besteld:7
Ze werken trouwens wel, ''k hoef nooit meer naar m''n schroevendraaier te zoeken:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

wat wel is met de HX(Q)-08 van A-Open dat je (van achter gezien) links midden je schroefje een stukje moet afzagen...
maar verder ideaal nooit meer schroefendraaier

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Neem gewoon een elektrische schroef- boormachine: gaat nog veel sneller :)

• BC3 Victim
altijd klein schroevedraaiertje in je broekzak...

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:54
je kan ze (als je op school zit) ook van schoolpc`s "lenen"

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op maandag 07 mei 2001 17:21 schreef Hiro Shima het volgende:
wat wel is met de HX(Q)-08 van A-Open dat je (van achter gezien) links midden je schroefje een stukje moet afzagen...
maar verder ideaal nooit meer schroefendraaier
Huh?? :? Waarom?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Het zal wel 5 piek per zakje met een aantal thumbscrews zijn anders zijn het wel hele grote oplichters :(. Iemand ervaringen met thumbscrews kopen bij regenboog? Wil er ook wel een paar :P

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 18:51 schreef ubermaestro het volgende:
Het zal wel 5 piek per zakje met een aantal thumbscrews zijn anders zijn het wel hele grote oplichters :(. Iemand ervaringen met thumbscrews kopen bij regenboog? Wil er ook wel een paar :P
Ik ga nog wel ff kijken... maar ik krijg de schijt van die kutzaak

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
wat is je probleem met ze ... ???

ik heb laatst iets besteld bij ze (zondag avond) en had de spullen dinsdag al in huis ...

ze zijn wel traag met mail beantwoorden enzo ... maarja ... ik ken wel bedrijven die er nog langer over doen :)

Ik heb laatst trouwens een mooi soort klik systeem gezien voor pci kaarten (ipv de normale screws) ... weet alleen niet meer in welke case :(

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Overspeed
Op maandag 07 mei 2001 18:51 schreef ubermaestro het volgende:
Het zal wel 5 piek per zakje met een aantal thumbscrews zijn anders zijn het wel hele grote oplichters :(.
Ja, dat zou eigenlijk ook best kunnen... (hoop ik :)) ''t Kwam eigenlijk door dat plaatje dat ik uitging van prijs per stuk, en ze zeggen er verder ook niks over in de omschrijving... Ik heb ze ff een e-mailtje gedropt.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

probeer eens bij regenboog electronica. Ik was daar vandaag voor het eerst, in een uiterste poging 120 mm fans te vinden.
Dit is gewoon een andere zaak, zelfde naam.... Veel meer keus met sommige dingen als de computerzaak. En goedkoper.
80mm fan bij regenboog PC: 24,95
regenboog elec.: 18,95 :?

de PC zaak verkocht naamloze dingen, de Elec. zaak Sunon.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
ik heb ze Woensdag ook besteld bij de regenboog en donderdag gekregen.
ze hebben wel de prijzen aangepast nu 9,95 voor 3 stuks >:)

• Overspeed
Hmm, nog steeds geen email terug gehad van Regenboog Computers... :(

Deze zien er al mooier uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.optushome.com.au/casegear/thumb.jpg

helaas komen deze uit Australië... :(

Nog niemand een NL bedrijfje gevonden, behalve Regenboog Computers dan?

• Overspeed
Kijk eens aan wat ik in mijn mailbox vond: :)
Geachte heer/mevrouw

Het Spijt mij om te lezen dat u nog geen reactie heb gehad op uw e-mail.

helaas hebben wij uw mail niet ontvangen.

daarbij vraag ik u waarmee ik u van dienst kan zijn.

de door u geposte foto van de thumbscrews dat zijn dezelfde die wij ook
leveren.

deze kosten nu 9,95 voor 3 stuks.

wij hopen snel iets van u te horen.

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 16:10 schreef jordyb het volgende:
Ik heb ze ook en zijn ideaal.
Op alles zit zo een schroef.

Lekker snel alles openen en dicht doen.
ik heb gewone schroeven maar gebruik altijd accutol gaat ook heel snel :)

Verwijderd

heb je gewoon van oude compaq computer af gehaald.

wel handig als je als reparateur en hebt gewerkt sommige klanten wouden perse gewone schroeven, ik vriendelijk vervangen en ik had genoeg mooie thumscrews.

• Talon
  • Laatst online: 14:20

Talon

Booooom !

Ik heb nu ook inderdaad compaq-schroeven.
die dingen zijn heel cool ...
Maar anders probeer je compaq een briefjuh te schrijven of te mailen met daarin een verzoek voor schroefies.
Wie niet waagt wie niet wint (zo heb ik ze in ieder geval niet , maar je weet maar nooit). >:)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05
Op maandag 07 mei 2001 18:14 schreef bigbadbootz het volgende:
altijd klein schroevedraaiertje in je broekzak...
>:)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Overspeed
Op vrijdag 11 mei 2001 17:45 schreef Talon het volgende:
Ik heb nu ook inderdaad compaq-schroeven.
die dingen zijn heel cool ...
Maar anders probeer je compaq een briefjuh te schrijven of te mailen met daarin een verzoek voor schroefies.
Wie niet waagt wie niet wint (zo heb ik ze in ieder geval niet , maar je weet maar nooit). >:)
hey, da''s wel een idee ja. >:) Bespaart me weer wat pieken...

Pagina: 1