De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Audi A8 W12 6.0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
euh ja die australischie
Verwijderd
Ga je weer naar de zoekmachine waarmee je hem vond bekijk je wat voor zoekopdrachten heb gegeven daarmee zoek je opnieuw en dan kijk je wleke links je hebt bekeken dan klik je ff op alle links en dan zal hij daar wel tussen staan hoop ik voor je en anderhebjepechlijkmij
Verwijderd
Wel bijdehand jij zeg:Op maandag 07 mei 2001 14:40 schreef siggy het volgende:
aan jullie heb ik ook wat
Aantal posts: 76
Gem. aantal posts/dag: 3
Omdat JIJ zo dom bent geweest om een (voor jou) koele site niet te bookmarken en JIJ zo dom bent geweest je geschiedenis te wissen en JIJ zo dom bent geweest om bovengenoemde (logische) antwoorden niet te proberen heb je niks aan ONS?Op maandag 07 mei 2001 14:40 schreef siggy het volgende:
aan jullie heb ik ook wat
Hij wil zeggen dat je voor een "newbee" nogal bijdehand bentOp maandag 07 mei 2001 14:45 schreef siggy het volgende:
Maar probeer zoals al gezegd is uit te vinden waar je die url vandaan hebt...
als ie hier op GoT is gepost kun je de search gebruiken...
Eeuwige n00b
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.