De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je hdd kan ook in zo''n kit. Dan past ie in een 5.25" slot.
Was die 3.25 geen 3.5
ja je hebt gelijk het is:3,5...
ivm toekomstige uitbreidingen:
4xhd, 2xcdrw, 1xiomega jazz drive(scsi)..8-)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat kan zels nog in een midi met het juiste mandje onderin
Ik ben trouwens zelf op zoek naar een kast met meer dan 6x 5 1/4" open (liefst 10 of meer) - 2x 3 1/2" open - 8x 3 1/2" hidden...
Weet iemand waar ik die kan vinden voor een betaalbare prijs? Want in pricewatch staan die krengen niet, en 5000 voor een kast is mij ook weer teveel...
die http://www.yeongyang.de is in ieder geval te klein...
effe url : www.yeongyang.de
die dingen zijn bij azibel in belgie te bestellen : nog es url : www.azibel.be
Die quote komt van de yeong-yang-siteUp to 15 drive bays:
6 - 5.25" exposed, 2 - 3.5" exposed
7 - 3.5" hidden
Ik hoop dat je hier wat aan hebt ...
prijsje erbij : +/- 500 pietermannen
Verder heb je 5x5.25 bays.
HX08 en HQ08...maar die laatste heeft iedereen al
Idd je kan ook HardDisk Brackets gebruiken.Op maandag 07 mei 2001 01:18 schreef Tweaky het volgende:
5 * 3.25"![]()
Je hdd kan ook in zo''n kit. Dan past ie in een 5.25" slot.
Was die 3.25 geen 3.5
Swappable bay''s (of hoe die ook heten) kan je ook gebruiken.
Staat wel stoer als je er 4 hebt
Zalig kastje, en ik kan het wetenOp maandag 07 mei 2001 07:39 schreef Talon het volgende:
De Yeong Yang cube server-kast kan aardig wat kwijt.
[..]
Die quote komt van de yeong-yang-site
edit:
gewoon een leuk frame''pje maken.
kan zelf gewoon van hout, kan je precies maken wat je wil.
wel lastig te bestellen ... (ben al meer dan een maand mee bezig ... azibel reageert ECHT F*CKING TRAAG!!!!)De Yeong Yang cube server-kast kan aardig wat kwijt.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Up to 15 drive bays:
6 - 5.25" exposed, 2 - 3.5" exposed
7 - 3.5" hidden
--------------------------------------------------------------------------------
Die quote komt van de yeong-yang-site
edit:
Ik heb nu een EYE-910 (zijn meerdere typenummers voor) .. bigtower met 10 visible 5.25" ...
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Waarom dat, trouwens jij bent wel een extreem duur systeempje aan het maken, vooral voor een beginner.Op maandag 07 mei 2001 01:31 schreef DaWizzard het volgende:
ja je hebt gelijk het is:3,5...
ivm toekomstige uitbreidingen:
4xhd, 2xcdrw, 1xiomega jazz drive(scsi)..8-)

Het was een ouwe AT-serverkast met plaats voor 2 mobo''s. Er zat al wel een ATX achterkant in??? ATX mobo kon er in principe ook zo ingezet worden. Genoeg ruimte. 11*5.25" en helaas maar 2*3.5", maar die laatste ga ik binnenkort ff veranderen. Ik ga uit een ouwe ATX kast dat frame-pje slopen zodat ik er wat 3.5" bijkrijg(en ook weer wat 5.25". En zelfs dan is er nog zat ruimte vrij. Ik weet alleen het merk niet, das wel jammer. Er staat op het frame aan de binnenkant wel "Kanrich -heel lang nummer". Maar kon geen site vinden van dit merk(geen bereikbare site iig)
Ik heb ook nog een InwinQ500(ook wel een leuk kassie)
Dat creditcard-pasje wat je ziet is nodig om ze te bedienen. Zodra het pasje erin zit zijn de knoppen te bedienen(nu alleen nog ff als de stroom erop staat, maar binnenkort ook via de oplaadbare batterijen(die ik helaas moet vervangen)).
Druk op de knop en het deurtje springt open.
Als het pasje verwijderd word gaan de fans langzamer draaien.
Als je een beetje een betaalbare kast wilt met een beetje ruimte kijk ff bij conrad.
merk geen id, maar oogt ook wel redelijk, en relatief weinig geld
ik denk dat ik zo''n a-open big-tower aanschaft.;)
maar antec en chieftec hebben ook leuke kasten..
twijfel,twijfel...;)
LOL, ik had hem dezelfde dag nog, ook bij azibel. (gewoon ff gaan oppikken).Op maandag 07 mei 2001 19:18 schreef Kroetsjov het volgende:
[..]
wel lastig te bestellen ... (ben al meer dan een maand mee bezig ... azibel reageert ECHT F*CKING TRAAG!!!!)
Ik heb nu een EYE-910 (zijn meerdere typenummers voor) .. bigtower met 10 visible 5.25" ...![]()
![]()
Ik wil perse geen klep, en dan valt 90% van de BigTower''s afOp dinsdag 08 mei 2001 01:51 schreef DaWizzard het volgende:
kewle bak hierboven...*D
ik denk dat ik zo''n a-open big-tower aanschaft.;)
maar antec en chieftec hebben ook leuke kasten..
twijfel,twijfel...;)
Die van Conrad is wel phat met 10 zichtbare 5"25 bay''s!!!
Maar voor 350,- ex. verz (volgens mij) en dan een 250 Watt voeding...echt te duur.
Maarrrr
Scorpio Series: TA-10W

ATX FULL TOWER
Dimension: 475x 205x 670mm(D x W x H).
Drive: 6x 5.25"+2 x 3.5"FDD, 6x 3.5"HDD.
For ATX M/B AND BABY.
Optional UP TO 5 8 cm AND 1 90 cm EXTRA FANS AVAILABLE.
Install PS/2 AND Redundant PSU.
Net/Gross Weight=15/16Kgs(W/O PSU).
20 foot/245 pieces , 40 foot/500 pieces.
PACKING:1 CTN/3.95''.
EINDELIJK een vette kast zonder f*cking klep.
Ik heb al gemailed wattie moet opbrengen, hoe lang het kan duren, en of deze ook zonder voeding leverbaar is.
Als ik eraan denk zal ik het posten hier
daar kan je alles in kwijt.
ik heb er dan zelf een gebouwd dat kan ook.
daar hangt alles in van stereo instalatie tot pc.
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
Ik heb namelijk een serverkastje met 10x5,25" exposed en 4x3,5" niet-exposed.
Ik heb 5 harddisks, 4 ervan in RAID-0 (IBM DTLA 30 GB).
Een goede controller is die van Promise. Highpoint is bij voorbaat al nix.
Maar op de supertrak-100 heb je maar 2 kanalen. De schijven staan dan master en slave. Dit is heel slecht voor de performance. Nauwelijks beter dan een 2 schijven RAID-0.
Wil je 4 onafhankelijke kanalen, dan moet je de Promise Fastrak-100 TX4 nemen (moet nog uitkomen) op een Promise Supertrak-100 (1100 piekies ongeveer, goed voor 6 schijven, t/m RAID-5). Of een 3ware escalade 6400-serie. Deze kost ook meer dan 700 ballen
Dus RAID-0 met 2 schijven is betaalbaar. RAID-0 met 4 schijven wordt al veel duurder....
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Maar als het even kan wil ik er later 2 bijstoppen, maar ik ga er niet echt van uit dat dat er binnen een jaar van komt.
Moet ik dan maar voor de "Promise FastTrak100" gaan?
Neem een LIAN-LI PC70
http://www.oc-shop.nl/lian_pc-70.html
tsjing tsjing, kost wat maar dan heb je ook een vette case (met heel veel ruimte)
658,- zonder voeding
En nu in normaal nederlands:Prijs afname per stuk 90 US$
Afgegeven prijzen zijn distributie prijzen welke gelden na overleg KVK
inschrijving.
Prijzen zijn in US$ af Hengelo excl 19% BTW. Betalingsconditie nader overeen
te komen.
Orderkosten bij bestellingen onder Hfl 750,- zijn Hfl 15,-.
220,37 + BTW = 262,-
Orderkosten: 15,-
Totaal = Hfl. 262.24
Of hier nog verzend kosten bijzitten weet ik niet, maar is niet zo belangrijk (dat ene tientje...)
Ik ga ''m zeer waarschijnlijk kopen!
Eens wat anders dan een Aopen (Aopen = fine, maar heeft iedereen al
die kasten zijn zeer fijn ...
A 500 is lekker lan-kastje.
Q 500 is een lekker server-kastje.
desktop 500 is een heerlijk ding om me vriendin zoet te houden.
Aanrader ...
waar heb je die kast vandaan gehaald??Op maandag 07 mei 2001 20:06 schreef Nicap het volgende:
Ik heb sinds vant weekend deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was een ouwe AT-serverkast met plaats voor 2 mobo''s. Er zat al wel een ATX achterkant in??? ATX mobo kon er in principe ook zo ingezet worden. Genoeg ruimte. 11*5.25" en helaas maar 2*3.5", maar die laatste ga ik binnenkort ff veranderen. Ik ga uit een ouwe ATX kast dat frame-pje slopen zodat ik er wat 3.5" bijkrijg(en ook weer wat 5.25". En zelfs dan is er nog zat ruimte vrij. Ik weet alleen het merk niet, das wel jammer. Er staat op het frame aan de binnenkant wel "Kanrich -heel lang nummer". Maar kon geen site vinden van dit merk(geen bereikbare site iig)
Ik heb ook nog een InwinQ500(ook wel een leuk kassie)