Het is eindelijk zover, morgen [maandag] word mijn FOP 32-1 + Copper Spacer + Arctic silver II bezorgd, nu kan ik eindelijk mijn MSI K7T266pro + 256mb DDR + Duron 800 gaan inbouwen.
Alleen nu het dan bijna zover is het ik toch nog wel een paar vraagjes.
Het zijn niet echt alledaagse vragen die je hier tegenkomt, ze liggen zelfs onder het gemiddeld niveau denk ik
Maar in welke volgorde zouden jullie het nou doen??
Het eerste wat ik doe is natuurlijk de Duron 800 unlocken, gewoon rechtsstreeks uit het doosje dus.
Maar hoe zal ik het dan doen, de duron op het moederbord zetten, copper spacer + arctic II + FOP32-1 erop? of zal ik eerst het moederbord inbouwen en daarna pas alles erop zetten?
Stomme vraag he? maarja,
Als ik alles erop zet als het mobo nog niet is ingebouwd heb ik als voordeel de ruimte enzo, zit niet te kloten in mijn kast. Maar het is mischien wel lastig om dan de mammaplank met die hele CPU instalatie erop in de kast te zetten...
Dus kan ik beter eerst de mammaplank inbouwen en dan alles eropzetten?
Hoe zouden jullie het doen?
P.s. niet uitlachen he
Ik heb er dan wel veel over gelezen, en weet er een hoop van
, maar nu het eenmaal zover is
Alleen nu het dan bijna zover is het ik toch nog wel een paar vraagjes.
Het zijn niet echt alledaagse vragen die je hier tegenkomt, ze liggen zelfs onder het gemiddeld niveau denk ik
Maar in welke volgorde zouden jullie het nou doen??
Het eerste wat ik doe is natuurlijk de Duron 800 unlocken, gewoon rechtsstreeks uit het doosje dus.
Maar hoe zal ik het dan doen, de duron op het moederbord zetten, copper spacer + arctic II + FOP32-1 erop? of zal ik eerst het moederbord inbouwen en daarna pas alles erop zetten?
Stomme vraag he? maarja,
Als ik alles erop zet als het mobo nog niet is ingebouwd heb ik als voordeel de ruimte enzo, zit niet te kloten in mijn kast. Maar het is mischien wel lastig om dan de mammaplank met die hele CPU instalatie erop in de kast te zetten...
Dus kan ik beter eerst de mammaplank inbouwen en dan alles eropzetten?
Hoe zouden jullie het doen?
P.s. niet uitlachen he