nu wel, maar retetraag
Verwijderd
hier wel dus, wel beetje langzaam.. en dat van af een 700KByte gemiddelt:? is vast iets niet helemaal lekker met dat PHP
Ik zie in dat blauwe paneeltje geloof ik een com-poort zitten en een 7digit led, maar wat nog meer?
onder in de kast heb ik een rode en een groene neon buis geplaatst.
SemtX
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
btw Mod ziet er erg strak uit
Snelheid pagina is voldoende bij mij
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wanneer gaan we weer lannen ?
Have a wheelie good weekend!
i''m waiting ..........
aha daaaar komt wat
wel leuk gemaakt
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Vooral die CCFL achter de frontplaat is stoer!!
Alleen al die kabels zijn wat minder maar, voor de rest erug flex!>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar doet die vinger afdruk ding ook nog wat
Je moet wel ff wat doen aan die kabels. Is niet netjes.
Kan me vergissen maar ik zie drie kleuren... blauw, rood en groen...Op zondag 06 mei 2001 23:10 schreef Mr_T het volgende:
Heel netjes!Vooral die 2 verschillende kleuren zijn errug flex!
Snelheid pagina is voldoende bij mij
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
De finger reader werk ik kan aanloggen met finger afdruk ook natuurlijk zonder, alleen het nadeel, ik zit veel onder linux te werken vandaar mijn lcd schermpje en daar werkt de finger reader nog niet, dus als ik ff een potje gaat fraggen onder windows, dan gebruik ik hem alleen maar, het rode lampje van de finger reader doet het hem wel goed.
Ja de kabel dit moet ik nog weg werken, mijn scsi kabel heb ik nu geround,
ik hoor het wel als je weer es wat organiseerd
trouwens erg mooi zo''n fingerreader...
zijn die dingen nog ergens te koop ofzo ?
Have a wheelie good weekend!
OKay,
Vroeger was het sneler, maar sinds de migratie van chello niet meer.
Damn
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
ha,
heeft iemand nog goede tips voor het rounden van mijn kabel,
Zodat ze een beetje goed er uit komen te zien.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
je bedoelt zeker spiral wRap ?Op maandag 07 mei 2001 23:26 schreef Xtreem_Machine het volgende:
Spiral Warp!!
Werkt perfect en is nog mooi ook!:)
Verwijderd
Om de 3 of 4 aders voorzichtig insnijden en dan uit elkaar trekken. Daarna Spiral Wrap er omheen draaien. Is er ook in verschillende kleuren (heel wreed)..Op maandag 07 mei 2001 22:30 schreef semtx het volgende:
Ohh ja ander icon kan ik wel,
ha,
heeft iemand nog goede tips voor het rounden van mijn kabel,
Zodat ze een beetje goed er uit komen te zien.
Toffer nog is krimp-kous, alleen meer werk. Je moet fan nl. de zwarte connectoren van je flat-cable halen en later terug zetten,..