Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Lekkerzz
And now the most interresting part of deze grot
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Alle proemn in n drek
Als strakkies me H2O koeling af is (foto''s volgen zeker nog) dan moest ik dnnek ik ook maar eens zo''n koffertop (ipv laptop) gaan maken, is wel handig, altough ik nooit op een LAN kom, maar dat boeit niet.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Alle proemn in n drek
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Waar zijn je blowholes btw?(Die-hard Overclocking
Fun while it lasted: World Community Grid!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze was eigenlijk te klein.
Vandaar de cd-rom boven en de floppy beneden.
Maar het werkt....
Verwijderd
Deze heb ik al gezien op een site van case mods...
Als je het toch echt zelf gedaan hebt, netjes, heel netjes
hoe kan dat nou?
het is mijn koffer en mijn systeem... maar ik heb het niet helemaal zelf gedaan... dat klopt... maar hij ligt toch echt hier achter mij op de kast.....
owja elektrowolf: hij komt van de praxis voor 72,50 ongeveer dacht ik.
Er zijn ook al meerdere koffermods geweest! Kijk nog maar eens goed naar de fotoosOp zondag 06 mei 2001 21:50 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik moet zeggen leuk gedaan, alleen jammer dat je het niet zelf gedaan hebt...
Deze heb ik al gezien op een site van case mods...
Als je het toch echt zelf gedaan hebt, netjes, heel netjes
Maar hoe heb je die gaten erin gekregen met een decoupeerzaag (weet niet hoe je het typt) of een Dremel?????
Maar dit is wel de mooiste tot nu toe
hoe wou je het zonder ledjes doen?Op zondag 06 mei 2001 21:41 schreef r0ck3t het volgende:
looplicht met ledjes er op maken
Verwijderd
nietOp zondag 06 mei 2001 22:17 schreef M4RTiN het volgende:
[..]
hoe wou je het zonder ledjes doen?
alleen ga ik en een vriend van mij het nog iets netter poberen. ik wil namelijk me server in een koffer gooien ivm de prijs van een kast en een koffer.
mijn grootste probleem is dat ik geen achterrack heb waar ik de kaarten in vast schroef.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Leek mij ook wel leuk een koffermod, maar al die zooi die ik in me pc heb krijg ik er nooit in
Available in Clock Speeds of 550, 533, and 500MHz. Check de site van AMD maar eens
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Alleen nu ff het praktische gedeelte:
Is die powerswitch niet wat *te* makkelijk in te drukken? Ik bedoel dus dat als je ergens tegen aanstoot het systeem aan gaat?
(of uit in het ergste geval).
@WIN
maar verder krijg ik ook meteen mod neigingen.
je kan een gamma koffertje voor 40 piek krijgen. het is eigenlijk bedoeld om je gereedschap erin te stouwen. bij praxis heb ik ze ook zien staan voor de zelfde prijs ong... ik heb er 2, 1 voor kabelz enzo voor lannuh en eentje voor me server...Op maandag 07 mei 2001 02:59 schreef HlpDsK het volgende:
Wat kost zo''n koffer nou leeg?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Gewoon "rommelmarkten" bezoeken, daar staan vaak ouwe xt of at kassies voor een prikkieOp zondag 06 mei 2001 22:49 schreef ReseTTim het volgende:
netjes,
alleen ga ik en een vriend van mij het nog iets netter poberen. ik wil namelijk me server in een koffer gooien ivm de prijs van een kast en een koffer.
mijn grootste probleem is dat ik geen achterrack heb waar ik de kaarten in vast schroef.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
En daar schroef je dan een handvat aan!Op maandag 07 mei 2001 08:21 schreef BYM het volgende:
[..]
Gewoon "rommelmarkten" bezoeken, daar staan vaak ouwe xt of at kassies voor een prikkie
Whatever.
wat dacht je van Laser, Natrium/Xenon/Halogeen/Gloei/BLacklight lampen ?hoe wou je het zonder ledjes doen?
of dacht je dat alleen LED lichtgeven?
en natuurlijk kan je ook gewoon een oud display nemen...
leip: een pompje, holle staaf met gekleurd water gemonteerd aan de zijkant van je kast. Hoe hoger de HD use, des te hoger de ''barometer''...
Verwijderd
Maar ik weet hoe moeilijk t is om een geschikte koffer te vinden, die ik heb is nét te klein
Verwijderd
Verwijderd
Wil je er ook zoŽn voor mij maken, dan ben
ik helemaal de blitz op lanŽs !! Hehheh
Kan wel.... Aopen cdrom kan op z''n kant... maakt wel erg lawaai... maar kan wel...Op maandag 07 mei 2001 21:27 schreef im_me het volgende:
Erg mooi alleen ik zie een probleem, als je koffer open is kan je je cd-rom niet gebruiken omdat die dan op z''n zijkant staat
MAar verder wel strak, zou er alleen wel serieus over denken een lcd/tft scherm op te monteren aan de buitenkant, dat je hem zo overeind klapt, net een oversized 230v powered laptop
Als je dan een keer een floppy moet gebruiken hang je hem er zo eventjes aan.
Verder issie wel gers gemaakt!
ik wil ook een keer zoiets maken maar weet nog niet hoe enzo.
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum