Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
die coolermasters zijn echt toppie ze kosten minder en zin ook nog veel stiller maare waar koop je ze voor die prijs ? ik heb er 2 gekocht voor 29.95 p/stk
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik heb ook zo''n Coolermaster gekocht die is een stuk stiller dan mijn SUNON van de locale electro shop 
Ik heb mijn coolermaster gekocht bij www.europc.nl voor geloof 16 piek of zo
Maar ik zou voor die coolermaster gaan
Ik heb mijn coolermaster gekocht bij www.europc.nl voor geloof 16 piek of zo
Maar ik zou voor die coolermaster gaan
als je in de pricewatch kijkt zie je dat ze nog goedkoper zijn als de hier genoemde prijs...Op zondag 06 mei 2001 21:14 schreef funkflex het volgende:
die coolermasters zijn echt toppie ze kosten minder en zin ook nog veel stiller maare waar koop je ze voor die prijs ? ik heb er 2 gekocht voor 29.95 p/stk
Geen inspiratie
waar kan ik die coolermasters voor die prijs kopen ?
DUH tuurlijk stupid me
oke thanx !!!!!!!!!!!!!
DUH tuurlijk stupid me
oke thanx !!!!!!!!!!!!!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik heb nu 2 ball beared Sunons 80 x 80. 1 aan de voorkant, zonder blowhole, die werkt op 7V, omdat ie dan alsnog evenveel lucht verplaatst als wanner hij op 12V staat. Dit komt omdat de aanvoer naar die Fan niet geweldig is.. En de Fan aan de achterkant van de kast staat gewoon op 12V met een fingerguard ervoor, hoor je niks van..
Je moet ook gewoon muziek draaien als je aan het pjoeteren bent....
Yup, in de pricewatch staan ze nu zelfs voor 15 piek.Op zondag 06 mei 2001 21:18 schreef funkflex het volgende:
waar kan ik die coolermasters voor die prijs kopen ?
DUH tuurlijk stupid me
oke thanx !!!!!!!!!!!!!
http://www.tweakers.net/pricewatch/12579
Yup, dat doe ik ook, maar de gemiddelde tweaker moet ook af en toe slapen...Op zondag 06 mei 2001 21:52 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Tnx voor alle replies, en ik ga toch maar 2 Coolermaster fans kopen.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
het is gewoon joeteren... www.joeteren.nlOp maandag 07 mei 2001 13:33 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
En hoe stil zijn die coolermasters na een jaartje. Want mijn in het verleden stille fan voor mijn proc maakt steeds meer herrie. Ik weet niet of meer mensen dit prob. hebben en of dit met een duurdere fan niet zo is.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
Ik heb 2 van die koelermasters.
9 Euro bij je lokale pc-boer.

hehe

en jah ze zijn redelijk stil en goedkoop.

hehe

en jah ze zijn redelijk stil en goedkoop.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:09
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
wat d8 jullie van die enermax casefans? =)
Pagina: 1