Toon posts:

[BC3] celly 800@1000 of TB 1ghz ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het twijfelen wat ik zal doen, of een celly 800 kopen FSB op 133 zien te krijgen en dus 1 Ghz hebben, of een TB 1 Ghz kopen en dan ook meteen een nieuw mobo? Ik heb nu de asus p3v4x vanaf augustus. Wat is dan het slimste om te doen. Mobo zien te verkopen en nieuwe zooi kopen (AMD) of tog voor die overclock actie gaan (als dat al zou kunnen)?
Graag jullie meningen..
DanX..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Een TB1000 is behoorlijk veel sneller dan een Celeron, dus ik zou voor de TB1000 gaan. Aan de andere kant is het een dure overstap, en zonde voor je mainboard. Je kunt dus ook nu voor een relatief goedkope upgraden naar de Celeron kiezen, en eind dit jaar of begin volgend jaar een actuelere CPU kiezen.

Persoonlijk kies ik echter liever altijd voor af en toe een grondige upgrade, ipv regelmatig kleine upgrades. Dat laatste is namelijk in verhouding gewoon duur.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

of je neemt een pIII en trapt die een stuk omhoog...
beetje vreemd om te gaan twijfelen tussen TB en Celly

Verwijderd

Topicstarter
die celly 800 heeft een 100 mhz FSB, en is 2x zo cheap als een P3 800@100, dus dan is de keuze niet zo moelijk lijkt me...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
Wat dacht je van een P3 700? (100mhz bus)
De willen nog wel eens op 1050mhz draaien. Dat is echt een heel stuk sneller als een celeron hoor.. ik zou ook liever de AMD 1ghz hebben, maar ik denk dat een P3 700 de beste tussenstap is. De gulden middenweg :)
Een P3700 kost zo''n fl 400, een Celeron 800 kost fl 300 dus ik zou echt voor de P3 700 gaan!