[BC3] Vervolg op vorig forum over extra fan in voeding

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou..das mooi!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat voor voeding heb je ???? Zo''n brakke A-open net als ik :(

Ik zal het zo snel mogelijk eens proberen :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36
Vervolg op:
[topic=172654]

Ik heb nu een 60 x 60 MM fan ingebouwd aan de onderkant van de voeding. Omdat mijn voeding temperature controlled is, draait na het aanzetten van die extra fan, de normale voedingskoeler veel langzamer -) dus veel minder herrie :)

Ook is de proc temp met 4 graden gezakt, omdat de voeding net boven de proc hangt. :) Dus ideaal!!!

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:42 schreef R4ZoRbLaDe het volgende:
Nou..das mooi!
zo lekker zondag zeker?;)

maarehh over die extra fan, als je voeding fan zo''n lawaai maakt moet daar dan niet gewoon wat anders in?

• AttiX
Op zondag 06 mei 2001 16:55 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

zo lekker zondag zeker?;)

maarehh over die extra fan, als je voeding fan zo''n lawaai maakt moet daar dan niet gewoon wat anders in?
Het ging me niet zozeer om het lawaai, meer om de temp in mijn kast.. Maar dat ik nu minder last van herrie heb is alleen maar een mooie bijkomstigheid..

• AttiX
Op zondag 06 mei 2001 19:39 schreef Rappie het volgende:
wat voor voeding heb je ???? Zo''n brakke A-open net als ik :(

Ik zal het zo snel mogelijk eens proberen :P
Nee, een nog brakkere standaard 300 W voeding met een zelfingebouwde fan die al een stuk stiller was dan die er eerst inzat..
Pagina: 1