[BC3] waar de waterpomp aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En zijn er mensen die in plaats van water het systeem gevuld hebben met koelvloeistof voor een auto?

(om te voorkomen dat het water geown wordt gewoon wat spa blauw gebruiken)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben op dit moment bezig om het een en ander op een reitje te zetten voor het opzetten van water koeling maar nou bedacht ik mij het volgende:
waar kun je het beste een waterpomp aansluiten?
- zodat het water door het systeem gepompt wordt
-of zodat het water door het "systeem"getrokken word?

dit iets wat nog maar weinig genoemd is..
maar ik dacht zelf dat het beter was om het water uit het systeem te trekken (dus de pomp aan het einde aan te sluiten. hierdoor wordt een onderdruk gecreert en is de kans op lekkage mijns inziens kleinermaar hoe zit het met de koeling? is deze gelijk of is het verschil minimaal?
zijn er mensen die dit getest hebben?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:00

RvV

Bij mij zit er een % antivries door. Ik hoop hiermee de algen te verdrijven >:)
Verder maakt het toch helemaal niets uit waar je pomp zit? Ik heb een gesloten systeem, en je kunt het dus zien alsof ik het water door het blokje duw, of het er aan de achterkant uit trek. Hmmf... :? erg verwarrend.

Y'24

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 17:48
ist niet zo dat een pomp veel minder hard kan zuigen dan ie kan persen,

ik denk dat t wel veiliger zou zijn maar dan heb je wel een flinke pomp nodig,

maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:04 schreef OWHek het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om het een en ander op een reitje te zetten...
[flauw modus]
Ik zou het persoonlijk op een rijtje gezet hebben... >:)
[/flauw modus]

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
het is net hoe je het bekijkt, als de pomp vooruitdrukt, word alles achter de pomp gezogen, en net anders om >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

moet je je pomp eigenlijk water uit het reservoir met een buis laten zuigen of gewoon die hele pomp in het water zetten?
Pagina: 1