[BC3] welke kleur neon?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ga m''n cast metallic blauw verven.
ik maak een grote blowhole aan de voorkant en een windowtje aan de zijkant

daarin komt neon, maar nou weet ik niet welke kleur ik zal pakken....

ik spuit ook nog een logo op de andere zijkant in het wit of zilver (in combinatie met brander, die spuit ik niet op...)

ik dacht zelf aan rood, blauw, paars of blacklight......

rood vindt ik het minst erbij passen...
het meeste zit ik te twijfelen tussen blauw en blacklight.....:9

iemand tips, ideeen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
rood en blauw dus.... en ook nog wit.

foto van beatrix erbij en klaar......

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op zondag 06 mei 2001 15:04 schreef Tusk het volgende:
ik ga m''n cast metallic blauw verven.
ik maak een grote blowhole aan de voorkant en een windowtje aan de zijkant

daarin komt neon, maar nou weet ik niet welke kleur ik zal pakken....

ik spuit ook nog een logo op de andere zijkant in het wit of zilver (in combinatie met brander, die spuit ik niet op...)

ik dacht zelf aan rood, blauw, paars of blacklight......

rood vindt ik het minst erbij passen...
het meeste zit ik te twijfelen tussen blauw en blacklight.....:9

iemand tips, ideeen?
Blauw of Paars zou ik niet doen. Dat lijkt te veel, dus valt niet op.

Ik heb ff de kleuren naast elkaar gezet en blauw\rood lijkt me zelf de beste combinatie
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/blammers2/kleuren.jpg

Maar wordt het een donkerblauwe kleur of een lichtblauwe? bij donkerblauw zou ik iig rood nemen.

• BC3 Victim
het wordt ongeveer zo''n blauw als jij daar hebt. Wel wat donkerder

maar er zit ook wit bij, dus het moet daar ook bij passen..... daarom d8 ik aan blacklight, of valt dat ook niet op:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Om wit te zien bij blacklight, moet het ECHT wit zijn, dus niet een lichte tint van een bepaalde kleur. Kijk hier dus mee uit.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04
Ik zou gewoon blauw nemen.
Ik denk dat dat wel leuk effect geeft bij een metalic blauwe kast.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
blauw staat meestal voor hightec!, kijk maar eens naar die ouwe ufo filmpjes,etc altijd onderandere blauw licht!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ik zou voor rood gaan, doe dat logo aan de zijkant dan ook rood, gaat het zo lekker zweven.... is leuk *D

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja en een barbie pop in je pc, liefst voor het raam natuurlijk >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

K zou voor heel fel groen gaan. Zeker als je een lekkere donkere blauw hebt is dat 8-)

• BC3 Victim
Ik heb het anders gedaan, ik heb m''n bak constant open staan, en heb in m''n baybus gewoon 2 schakelaars zitten. Eentje schakelt de blauwe neon en de andere de rode, in combinatie geeft dat een heel mooi effect.

offtopic:
Heb nu alleen 1 probleem, als ik de rode aanzet is er niets aan het handje, zet ik echter de blauwe aan, hangt m''n systeem MUURVAST !

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
ik zou gaan voor groen want die rood is meer roze ;) voelde me ook gruwlijk genaaid toen ik de rood aansluite en al in mn kast had zitten :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• BC3 Victim
Jah dat had ik ook, dacht eerst, mooi maken we een blowhole, laag rpm koeler, rode neon erachter, en dat zou dan een mooi effect geven, dus niet, was inderdaad meer roze dan rood :(

Daarom staan de neons ook meer uit dan aan ;)

• BC3 Victim
Ik zou ook voor groen gaan want ik heb bij iemand ook die rode gezien en die is inderdaad mer roze!

Robzilla :r

Verwijderd

Complentaire kleuren is altijd goed
rood/groen
blauw/oranje (maar ik weet niet of oranke bestaat)

maar ik zou gaan voor blauw/groen

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Kijk ff op mijn site (zie sig)
Ik heb nl ook een blauwe kast......
met blauwe NEON

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• BC3 Victim
ik heb een donkerblauwe (bijna zwarte) bigtower van aopen en ik heb er een blauwe en ee ngroene ingehad, de blauwe kwam bij mij 10x mooier uit, maar ik denk dat het gewoon van jou eigen smaak afhangt. Veel suc6 met je MOD en ik zou voor de blauwe gaan.

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 00:26 schreef C44 het volgende:
Ik heb het anders gedaan, ik heb m''n bak constant open staan, en heb in m''n baybus gewoon 2 schakelaars zitten. Eentje schakelt de blauwe neon en de andere de rode, in combinatie geeft dat een heel mooi effect.

offtopic:
Heb nu alleen 1 probleem, als ik de rode aanzet is er niets aan het handje, zet ik echter de blauwe aan, hangt m''n systeem MUURVAST !
mischien te veel warmte of dat die twee neons te veel ampre trekken zo dat de rest (computer) te weinig ampre krijgt en niet meer doet

• BC3 Victim
heb zelf blauw en blacklight :P
alleen blacklicht geeft te weinig licht.

ik zou ook ccfl nemen ipv neon (17,50 per buisje bij de locale electroboer en 17,50 voor een voeding)

• BC3 Victim
ik zat te denken aan zo''n kitje bij de oc-shop..... ;?

Verwijderd

Ik heb blauw CCFL in mijn kast en ik heb mijn kast ook, ja wat voor kleur is het eigenlijk... iets van een blauwe kast. Staat wel mooi. Als ik jou was zou ik ook blauw neon nemen.

Greetz
Pagina: 1