De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
foto van beatrix erbij en klaar......
Blauw of Paars zou ik niet doen. Dat lijkt te veel, dus valt niet op.Op zondag 06 mei 2001 15:04 schreef Tusk het volgende:
ik ga m''n cast metallic blauw verven.
ik maak een grote blowhole aan de voorkant en een windowtje aan de zijkant
daarin komt neon, maar nou weet ik niet welke kleur ik zal pakken....
ik spuit ook nog een logo op de andere zijkant in het wit of zilver (in combinatie met brander, die spuit ik niet op...)
ik dacht zelf aan rood, blauw, paars of blacklight......
rood vindt ik het minst erbij passen...
het meeste zit ik te twijfelen tussen blauw en blacklight.....:9
iemand tips, ideeen?
Ik heb ff de kleuren naast elkaar gezet en blauw\rood lijkt me zelf de beste combinatie

Maar wordt het een donkerblauwe kleur of een lichtblauwe? bij donkerblauw zou ik iig rood nemen.
maar er zit ook wit bij, dus het moet daar ook bij passen..... daarom d8 ik aan blacklight, of valt dat ook niet op:?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Heb nu alleen 1 probleem, als ik de rode aanzet is er niets aan het handje, zet ik echter de blauwe aan, hangt m''n systeem MUURVAST !
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Daarom staan de neons ook meer uit dan aan
Robzilla
Verwijderd
rood/groen
blauw/oranje (maar ik weet niet of oranke bestaat)
maar ik zou gaan voor blauw/groen
Ik heb nl ook een blauwe kast......
met blauwe NEON
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
mischien te veel warmte of dat die twee neons te veel ampre trekken zo dat de rest (computer) te weinig ampre krijgt en niet meer doetOp maandag 07 mei 2001 00:26 schreef C44 het volgende:
Ik heb het anders gedaan, ik heb m''n bak constant open staan, en heb in m''n baybus gewoon 2 schakelaars zitten. Eentje schakelt de blauwe neon en de andere de rode, in combinatie geeft dat een heel mooi effect.
offtopic:
Heb nu alleen 1 probleem, als ik de rode aanzet is er niets aan het handje, zet ik echter de blauwe aan, hangt m''n systeem MUURVAST !
alleen blacklicht geeft te weinig licht.
ik zou ook ccfl nemen ipv neon (17,50 per buisje bij de locale electroboer en 17,50 voor een voeding)
Verwijderd
Greetz