[BC3] Stikkers voor toetsenbord!!!

Pagina: 1
Acties:

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Ik wil mijn toetsenbord spuiten en ook mijn toetsen maar ik heb dan wel stikkers nodig en niet die van de boekhandel want dat is niet wat ik zoek. En ik heb ook geen zin om blind te leren typen. Dus ik wil jullie vragen of een van jullie misschien weet hoe ik aan die stikkers kan komen.:9

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
zelf met die stikkers erop kan je al niet typen >:), dus wil niet meemaken dat je het zonder moet doen, jto ;)

zie je morgen op school wel weer

• Neptunus
Tja van vrienden moet je het hebben he :7 !!!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Haal gewoon de toetsen eraf voordat je ga spuiten, of beter nog: haal het plastic kapje eraf en spuit alleen dat.
Dus gewoon schroeven eruit, toetsenbord uit elkaar, frontje spuiten, laten drogen en het zootje weer in elkaar zetten.

• Neptunus
Maar ik wil de toetsen ook spuiten anders vraag ik enit om stikkers he !!!!! :)

• the12be
tnx

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ok, maar met stickers typ enorm K*T hoor.
Ander optie is om blind te leren typen.
Als je hem zwart wilt maken moet je een oud IBM toetsenbord regelen en daar de toetsen van overzetten op jouw toetsplankje.

• Neptunus
Tja ik plak de toetsen wel af en dan spuiten!!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Dan kan je ze er beter afhalen

Verwijderd

En als je ze overspuit, dan stickers erop en dan een laagje vernis erop, typt dat niet beter???

Verwijderd

als je nou gewoon witte stikkers erop doet VOOR dat je gaat spuiten en die er nou weer af haalt NA het spuiten, dan heb je je originele letters nog

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04
Dat is ook de bedoeling denk ik |:(
Maar iedereen gaat er hier weer wat anders van zitten maken :D

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
nee, man dat is niet mooi, het mooist is als de letters op de toetsen wit zijn en de knoppen zelf zwart, als je geluk hebt kun je zo''n toestenbord kopen op een computerbeurs of rommelmarkt, oude compaqs gebruikten zwarte toetsenborden (vaak)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

En de 486 modellen van Fujitsu(Indiana).. Heb er ook nog een staan met een zwart toetsenbord..
Op zondag 06 mei 2001 16:25 schreef MGSNK het volgende:
nee, man dat is niet mooi, het mooist is als de letters op de toetsen wit zijn en de knoppen zelf zwart, als je geluk hebt kun je zo''n toestenbord kopen op een computerbeurs of rommelmarkt, oude compaqs gebruikten zwarte toetsenborden (vaak)

Verwijderd

koop gewoon een spuitbus die invert *D

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:35 schreef Hiro Shima het volgende:
koop gewoon een spuitbus die invert *D
Wat is dat:?

Hier hebben ze in de boekhandel van die door zichtige sticers speciaal voor het toetsenbord. Alleen die zijn zo super glad. :(

• the12be
Op zondag 06 mei 2001 17:21 schreef Tweaky het volgende:

[..]

Wat is dat:?
ik denk dat ie een geintje maakt (ja ik denk.
is een optie is fotobewerkings programma''s om bv. van zwart, wit te maken. en van wit, zwart.

is dit te begrijpen :?

Verwijderd

[b]een optie is fotobewerkings programma''s om bv. van zwart, wit te maken. en van wit, zwart.

is dit te begrijpen :?
nee absoluut niet :)

Verwijderd

sorry mensen, nog een beetje duf van shokers, zit nu op m''n werk vandaar.

Verwijderd

kun je niet gewoon met witte verf en een penseeltje de letters erop zetten nadat je ''t toetsenbord heb geschilderd??? Als je vergeet welke letter wat doet: ff typen... >:)
Pagina: 1