[BC3] Welke maat Spiral Wrap?

Pagina: 1
Acties:

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik wil binnenkort spiral wrap gaan bestellen bij Conrad (zou het eerst bij elektronica zaak halen, maar daar was het 2,50 per meter en bij conrad maar 1 gulden :))

Bij Conrad hebben ze deze maten:
  • 1,5 - 8 mm
  • 5 - 20 mm<li>20 - 100 mm
</li>Voor de voedingskabel naar mn mainboard denk ik de grootste maat, maar is voor de gerounde IDE-kabels en de voedingsstekkertjes de middelste maat voldoende of is dat te klein?

• te(X)en
Als ik alles zo opmeet kom ik op diameters van ongeveer 8 mm voor gerounde IDE-kabels, 5 mm voor voeding drives en 10 mm voor voeding mb.

Dus dan zou ik alles met de 5 - 20 mm kunnen doen of kan ik voor de voeding van drives beter de 1,5 - 8 mm gebruiken?

Er zijn hier toch genoeg tweakers met die spul in hun kastje :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
welk bestelnummer hebben die spiral wraps?

Ik vind die site van conrad echt onduidelijk :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• te(X)en
Ja die site van conrad is idd heel vaag, maar volgens mij hebben ze wel iets aangepast, hij werkt nu al iets beter dan vroeger.

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93857&TK_PAR* te(X)en DIUM=

Wat ook vaag is dat sommige producten in de gids goedkoper of juist duurder dan op de site, dus altijd ff dubbelchecken :)

• te(X)en
Op zondag 06 mei 2001 16:46 schreef te(X)en het volgende:
Ja die site van conrad is idd heel vaag, maar volgens mij hebben ze wel iets aangepast, hij werkt nu al iets beter dan vroeger.

=&TK_PAR[PAGEID]=93857&TK_PAR* te(X)en DIUM=]<a href="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93857&TK_PAR* te(X)en DIUM=</a>" target="_blank">http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93857&TK_PAR* te(X)en DIUM=</a>

Wat ook vaag is dat sommige producten in de gids goedkoper of juist duurder dan op de site, dus altijd ff dubbelchecken :)
En hierbij dus ook een kevertje in de nieuwe topix :)

Misschien dat ie zo wel werkt:
code:
1
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93857&TK_PAR[MEDIUM]=

Dan maar ff knippen en plakken

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
jees!, gebruik eens een normale lettergroote !..

e voor dat soort spul ga je toch ff naar die locale shop om de hoek??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gaat lekker weer! :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• te(X)en
Op zondag 06 mei 2001 17:04 schreef psygho het volgende:
jees!, gebruik eens een normale lettergroote !..

e voor dat soort spul ga je toch ff naar die locale shop om de hoek??
Helaas KAN ik zelfs niet eens de lettergrootte instellen, is dus gewoon een bug.
En die lokale shop vraagt er 2,5 keer zoveel voor als conrad en dat was mijn vraag ook nog niet eens.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

tip

Ik heb kabeltjes met de dikte van je fan-draadjes in de kleinste maat zitten en dat is al proppen! Dus voor IDE kabels zou ik zeker de grootste (20-100) nemen. Ik denk zelf dat de eerstgenoemde maat de oorspronkelijke maat is en de 2e de maximaal uitgerekte maat. Dus standaard 2 cm en je kunt hem tot 10 cm uitrekken

• te(X)en
Op zondag 06 mei 2001 17:46 schreef Razorfist het volgende:
tip

Ik heb kabeltjes met de dikte van je fan-draadjes in de kleinste maat zitten en dat is al proppen! Dus voor IDE kabels zou ik zeker de grootste (20-100) nemen. Ik denk zelf dat de eerstgenoemde maat de oorspronkelijke maat is en de 2e de maximaal uitgerekte maat. Dus standaard 2 cm en je kunt hem tot 10 cm uitrekken
Maar mn gerounde IDE-kabels zijn veel minder dik dan 2 cm...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zondag 06 mei 2001 17:35 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Helaas KAN ik zelfs niet eens de lettergrootte instellen, is dus gewoon een bug.
En die lokale shop vraagt er 2,5 keer zoveel voor als conrad en dat was mijn vraag ook nog niet eens.
Sorry! :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op zondag 06 mei 2001 17:52 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Maar mn gerounde IDE-kabels zijn veel minder dik dan 2 cm...
Dan zou ik 5-20mm nemen :P
Heb er geen verstand van verder; mijne zijn nog niet geround

• te(X)en
maar twee van die dunne draadjes die naar je fan toelopen is proppen in de 1,5 - 8 mm??
Eigenlijk wel gek want die zijn waarschijnlijk maar iets van 3 mm dik ofzo.

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik bedoel hiermee ook dat de spiralwrap niet mooi glad meer is, maar dat het een beetje uitgerekt wordt. Je kunt dus de draadjes er tussendoor zien. Het pastte allemaal nog makkelijk, maar voor het mooi kun je het beter ietsje ruim nemen (niet TE want dan vervalt het voordeel van rounden weer)
Pagina: 1