De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat voor mobo heb je? toevallig een VIA chipset? (via4in1 drivers)
heb je een permanente swapfile?, indien nee, zet hem op 160 of 192 en als het kan op een andere hd dan windows (moet wel een master zijn)
Verwijderd
2) Als je de nieuwste Detonator drivers hebt geinstalled, heb je ook DirectX/3D goed geinstalleerd?
3) Ik zou toch echt Win98SE (met 98Lite?) proberen want daarmee kun je op dit systeem veel beter werken dan Win95
Where is it?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Remco
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LEZEN!!!!!!!Op zondag 06 mei 2001 14:01 schreef Darkman het volgende:
wie weet speel jij op 1024x768 ? of hoger ? gooi maar gauw naar 800x600 dan
Verwijderd
Want je systeem moet HL normaal makkelijk aankunnen... ik weet dat CS zwaarder is dan de standaard HL maar kom toch... een vriend van mij heeft hetzelfde systeem het het draait vlot aan 40 FPS minimum...
Tweakeuuuuu
Sjezus mensen, KIJK eerst is voor jullie zo''n antwoord geven. Deze man heeft een PIII niet zo''n AMD dinges.Op zondag 06 mei 2001 13:53 schreef Tony_Montana het volgende:
Probeer Via drivers eens
Als je mensen wilt helpen, lees dan eerst goed
Sommige mensen reageren op dingen waar ze niks vanaf weten, maar goed bedenk eerst zelf eens waar je een reactie op geeft voor met een antwoord komt wat nergens opslaatOp zondag 06 mei 2001 19:16 schreef pinodambini het volgende:
[..]
Sjezus mensen, KIJK eerst is voor jullie zo''n antwoord geven. Deze man heeft een PIII niet zo''n AMD dinges.
Wat hebben VIA drivers met AMD te maken????Op zondag 06 mei 2001 19:16 schreef pinodambini het volgende:
[..]
Sjezus mensen, KIJK eerst is voor jullie zo''n antwoord geven. Deze man heeft een PIII niet zo''n AMD dinges.
VIA drivers zijn nl. voor net MOBO...
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ik voeg me aan bij de rest, als je nix weet houd dan aub je mond erover,:( en lees deze dan ff, want hij stond 3 of 4 dagen geleden op de voopagina !!Op zondag 06 mei 2001 19:16 schreef pinodambini het volgende:
[..]
VIA chipset voor de P4 !!! dusseeeeehhh, geen BULLSHIT hiero !
Maaruhhh, wat betreft je probleem,
Installeer Win98 lite, en als het nodig is de VIA drivers en DX 8.1 beta, want die is beter. en installeer de 12.1 detonators uit de meuktracker ! ik denk dat wel moet lukken.
Freelance tweaker
Verwijderd
Als je een TNT2-M64 hebt moet je dus NIET de 12.1 drivers installeren. Dat heeft helemaal geen zin. Ik zou de 5.32 drivers gebruiken. Die werkten het best met mijn AOpen TNT2-M64.