Toon posts:

[BC3] Hardware monitor onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op mijn pc-tje win2k op staan (zie sig). En ik wilde graag de temperatuur van mijn cpu en kast weten.

Laat ik Via Hardware monitor instaleren denk ik. Mooi niet hoor. Krijg een error als ik het prog wil opstarten. Zou dit aan win2k liggen?

Toen dacht ik, laat ik motherboard monitro instaleren. Allemaal heel mooi, maar hij geeft 22c en 21c als temperaturen aan. Nu heb ik wel een wreede cooler maar zo laag wordt hij volgens mij nou ook weer niet.

Heeft iemand nog meer problemen met win2k en hardware monitor progs????

Verwijderd

geen problemen hier, met asus probe en MBM5 onder win2K, ja beetje warm maar dat heeft met onvoldoende koeling te maken;)

heeft abit geen custom temp monitoring tool?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04
Het valt me wel op dat Asus probe bij mij onder W2K lagere temperaturen aangeeft als onder W98. Zal dus wel aan W2K liggen denk ik.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Je hebt een WBK38 man. Die temperaturen haal je dus echt wel. Ik zit soms met mijn FOP38 onder de kamertemp.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, de WBK38 koelt gewoon zo goed.

Toch vreemd dat VIA Hardware Monitor het niet doet.

Iemand een oplossing?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zit dat blauwe ding onder je proc wel goed er tegenaan ???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1