Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
dus kom ff met je temperaturen en dan kijken we weer verder
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Temp 1Ghz:
Idle: 39graden
Stressed: 56 (crash)
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Weinig lawaai..ECHT weinig..En super prestaties!
GlobalWin FOP32 66 a 67Graden ->1400Mhz@1.85V
Coolermaster EP5-6HI11 57 a 58 graden -> 1400Mhz@1.85V
DUS...halen dat ding van 29 piek!!
volledig mee eens, momenteel denk ik de BESTE (goedkope) koelerOp zaterdag 05 mei 2001 20:22 schreef n0va^ het volgende:
Coolermaster EP5-6I11....DE BOM!!
Weinig lawaai..ECHT weinig..En super prestaties!
GlobalWin FOP32 66 a 67Graden ->1400Mhz@1.85V
Coolermaster EP5-6HI11 57 a 58 graden -> 1400Mhz@1.85V
DUS...halen dat ding van 29 piek!!
en nee, ik betaal geen 50 piek voor iets dat er "leuker" uitziet
Maar je gaat mij toch niet vertellen dat zo''n goedkopie goedkopie ding beter coolt als een superorb bijvoorbeeld??
I see dead pixels...
Dat ding is 229,-
Coolt dat ding dan zoveel beter.. of kan je beter voor dat geld waterkoeling aanschaffen ofzo
STFU met je Search.. Die grammafoonplaat hoor ik nu ook al 3 maanden
Verwijderd
ga je zelf het water rond pompen met je luchtbedpomp?
maar dus, ja die is het beste van wat er qua luchtkoeling te krijgen is, maakt wel heel veel herrie, kan je natuurlijk op 5v aansluiten is de herrie wat minder.
maar hoeveel ben je kwijt voor waterkoeling dan??
Ik heb mijn kast nu open liggen ,ivm casemod , dus geen ideale airflow....
TB 850@1000@1,904
IDLE 33
STRESSED 39
Dit alles met minder geluid dan een koelermaster. En dat op 12v. Je krijgt er ook nog 10,8 en 6 volt adapters bij. Om hem volledig geruisloos te laten werken.
Kost een lieve cent, maar dan heb je ook wat...
Geen inspiratie
Hoeveel moet dat kosten??
www.comex-sales.com voor bestellen
prijs: zie pricewatch, of stuur een meeltje naar comex-sales, want de prijs lijkt redelijk vaak te veranderen.
Ik heb er 168 gulden voor betaald incl. verzendkosten.
Geen inspiratie
Intentionally left blank.